Kärlekstrubbelstråden

Haha, vad ska folk tro egentligen....:rolleyes:

För att inte göra nån besviken så kan jag berätta att jag INTE kommer att vara så zmutsig på den här festen. Hoppas du inte blir så besviken nu Andreas :tungan

Det kommer iaf inte handla om killzmuts :D


Aaaahahaha försöka duger:D du vet lika väl som jag att du är smutzens konung och lika förtjust i småpojkar som jag:rolleyes:
 
Haha, vad ska folk tro egentligen....:rolleyes:

För att inte göra nån besviken så kan jag berätta att jag INTE kommer att vara så zmutsig på den här festen. Hoppas du inte blir så besviken nu Andreas :tungan

Det kommer iaf inte handla om killzmuts :D

Hahahaha....

Vad du säger i nyktert tillstånd, samt har stånd onykter är två skilda saker! :D
 
Haha, vad ska folk tro egentligen....:rolleyes:

För att inte göra nån besviken så kan jag berätta att jag INTE kommer att vara så zmutsig på den här festen. Hoppas du inte blir så besviken nu Andreas :tungan

Det kommer iaf inte handla om killzmuts :D

Du ljuger....
En MSN-konversation igår säjer annat. :hihi
Du skulle ju ge dig på en som börjar på M eller P.
Erkänn nu!! Va va va va!! :tungan
 
Du ljuger....
En MSN-konversation igår säjer annat. :hihi
Du skulle ju ge dig på en som börjar på M eller P.
Erkänn nu!! Va va va va!! :tungan

Näherru!

Nu är det allt du som pratar i nattmössan.

Ta och se över den där loggen igen. Sen kan du utelämna detaljer och bara erkänna att jag minsann hade rätt :)
 
Baah, nu är bara nyfiken!

HUr går det med problemhästen?

Haha :)

Jo, jag åkte dit och tanten babblade helt hysteriskt om hur farlig hästen var som reste sej hela tiden och slog över titt som tätt osv...
Men ja, jag satt och red henne i paddocken ett tag, hon lättade en gång och då rappade jag till henne över öronen, sen var hon from som ett lamm. Ganska tråkig häst, ingen go i henne. Så problemet låg inte hos hästen, utan hos ägaren. Eftersom hon är så rädd för henne så utnyttjar ju hästen det till max. Hästen i sej var verkligen ingen problemhäst, men det har blivit en ond cirkel de emellan.
 
Låter ju inte som nån hård nöt att knäcka.

Rid in en tjur med lite tryck på pungen istället :D

Nej, det var det ju verkligen inte, tanten som förstorade upp alltign med sin panik bara ju...!

Sånt tycker jag är djurplågeri, men jag provade en sån mekanisk en gång, den fick inte av mej, så till slut fick de be mej hoppa av för att andra också skulle hinna testa! :D
 
Näherru!

Nu är det allt du som pratar i nattmössan.

Ta och se över den där loggen igen. Sen kan du utelämna detaljer och bara erkänna att jag minsann hade rätt :)

Äh, det fick inte den reatktionen som jag ville ha. Min luring gick inte igenom. :huvet
Nehepp...va fan ska jag då göra? :va
 
ååååh... Hela den här dan har gått käpprätt åt helvete.. Kan inte klockan bli lite mer så jag kan gå och lägga mej...!?
 
Sen hade det varit kul o se om du vågar leva upp till ditt snack.. you can talk the talk, but can you walk the walk? :D
Andreas din pussy skaru på festen?
"Ryktet" säger att du är blyg :D

Fan verkar som hela sh ska på det där knarkarpartyt, man kanske skulle anmäla sig och starta barfight season 2008 ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top