Kärlekstrubbelstråden

Töser behöver inte vara snälla o trevliga bara för att nuppas med. :D

Kanske korkat att spänna på vänner.. Men eftersom du gjorde det kanske du gillar henne en aning mer än som kompis.. Varför inte ge det ett försök. Du behöver inte spela coola Ola hela livet :)

äääsch... jag e coola Mr No...
hon fick stanna kvar i min lägenhet o dammsuga o diska min disk förut när ja drog te jobbet... yee :yoparty

Menar du allvar?

hah... ja :D..
hon va så trött stackarn o satt me filt runt sig i soffan o kolla på tv så ja fråga om hon ville stanna kvar ett tag istället för o bli ivägföst direkt för ja skulle te jobbet...
oså sa jag på skoj att de e bara o diska o städa lite innan du drar så blir ja nöjd.. o då sa hon jarå de fixar jag.. :D

o när ja ringde förut så stod hon tydligen o diskade för fullt så.. heh :P..

Gammalmodigt av dig.. Men vist, gör hon det frivilligt och du inte använder hennes kännslor för dig för att ha henne som hemmafru/slav så kan man väl inte argumentera..

mje jag försöker att inte göra de.. men de blir ju lite så automatiskt, hon kom hem te mig typ kl 7-8 imorse efter hon jobbat.. 5 mil enkel resa!..
ja försökte få henne att fatta att de inte va värt de men hon insistera, o man tackar ju inte nej te lite mys, de e alltid trevligare än att vakna själv..

ja jävlar, dehär e rediga kärlekstrubbel asså...

Haha, vad ska folk tro egentligen....:rolleyes:

För att inte göra nån besviken så kan jag berätta att jag INTE kommer att vara så zmutsig på den här festen. Hoppas du inte blir så besviken nu Andreas :tungan

Det kommer iaf inte handla om killzmuts :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...