Kärlekstrubbelstråden

Nu ska du inte vara sån, jag har ju knappast pekat ut dig bland dom drabbade ;).

Det skulle hon säkert klara av, men först och främst så måste hon ju isf bli arg på mig och det kommer ju inte att hända :tungan.

Men hon är välkommen till en brottningsmatch om hon nu vill det :tuttar.

Jag är en minimänniska och trots att jag är bra på att lyfta tunga saker vet jag att jag är körd direkt om jag hamnar i närkamp, därför ser jag till att hålla garden tight och inte låta någon komma för nära. Jag är dock grym på low kicks så om du inte passar dig är det kanske du som hamnar på rygg ;)

Näää du, har sett mig omkring o inte hittat en enda! :rolleyes:

Spanar du också efter trevlige karlar?? Good on you! :tungan Skämt åsido... såg att du också gått igenom en del... men trevliga tjejer finns väl här???

Nahhh....jag håller mig till klientelet med ett yxhugg mellan benen. ;)

Det gör det säkert. Men jag känner just nu inge behov av det. Har hittat en...dock inte hojrelaterat sällskap.....än, tyvärr, kanske, maybe.
Jo, det har blivit en del.... :( Men jag får glädjas åt att barnen har det bra i alla fall.

lalalalala... lär dig skaffa dig ungar tidigare för tusan! :D

NEEEEXT! :D :D :D

Hahahahahahaha!!!! :D DET är en dräpare!! :yoparty

Last edited:
Ingen bra kväll ? Tji :tuttar ?

Jobb hela helgen..

o om ni prompt måste veta så mötte jag mitt ex-sambo gåendes hand i hand me nån tjomme...
En hel dag på mig fan att välja när ja ville gå den 10min rundan som jag gick då o klart som fan ja väljer precis det ögonblicket att lyfta på arslet o knata runt så ja mötte på henne ..HÄR!?..:va
:huvet
ja avlider...

Jobb hela helgen..

o om ni prompt måste veta så mötte jag mitt ex-sambo gåendes hand i hand me nån tjomme...
En hel dag på mig fan att välja när ja ville gå den 10min rundan som jag gick då o klart som fan ja väljer precis det ögonblicket att lyfta på arslet o knata runt så ja mötte på henne ..HÄR!?..:va
ja avlider...

Då förstår jag dig!

Jobb hela helgen..

ja avlider...

Sånt e trist. Inte kul om man fortfarande känner något för x. Min sympati för att du lider. :pannkyss

Kanske är det så att detta är precis vad du behöver för att släppa henne? Ibland behöver man få sanningen kastad i ansiktet på sig för att kunna gå vidare. Man mår aldrig bra att leva bland minnen från det förgångna. Dags att se de nya möjligheterna som väntar på dig runt nästa hörn!

:pannkyss

Kanske är det så att detta är precis vad du behöver för att släppa henne? Ibland behöver man få sanningen kastad i ansiktet på sig för att kunna gå vidare. Man mår aldrig bra att leva bland minnen från det förgångna. Dags att se de nya möjligheterna som väntar på dig runt nästa hörn!

Mjo jag vet de... har försökt lite smått att få kontakt med henne för att få ett avslut...

Va ju fasen rent vad det bubblar klokheter ur dig? :D

Du kommer aldrig att få ett avslut från henne utan det måste du skapa själv :pannkyss

E det så man ska göra? :gnissla

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma