Kärlekstrubbelstråden


jooo och de e synd om mig:(

Neeeeeeeejjjjj.... :pannkyss :kiss :nurse

Jag e utbildad USK.. kan hålla dig varm o komma med god dryck... :tummenupp

har haft högfeber, hosta och snuva nu i 2 dar men vart tvungen att stressa runt heeela dagarna och inte kunnat komma hem förräns tidigast 2 på natten så ja tror ja behöver vila vet ju att de kommer bli likadant nästa vecka. hade så gärna hängt med men tror inte ja kommer va så social och med tanke på att jag inte direkt kan gå hem när ja vill så gör de saken värre :(
 
Last edited:
Pinky skrev:
Det finns såklart undantag även där ;) .
Finns inga undantag, alla är samma, beror bara på vilken sida de plockar fram för just dig ;)

Alla plockar väl fram sin bästa sida i början? Sedan går det inte att "spela teater" hur länge som helst, så till sist kommer de sämre sidorna fram. Vid den tidpunkten är det bara att hoppas man hunnit visa så många bra sidor att de överväger de dåliga. :) För övrigt är väl en bra sida för någon, en sida som kan vara dålig för någon annan...? :gnissla

Det är aldrig så enkelt som det egentligen kanske skulle kunna vara. :)

PS: Du använder väl solceller i den där manicken för miljöns skull? :D
 
Alla plockar väl fram sin bästa sida i början? Sedan går det inte att "spela teater" hur länge som helst, så till sist kommer de sämre sidorna fram. Vid den tidpunkten är det bara att hoppas man hunnit visa så många bra sidor att de överväger de dåliga. :) För övrigt är väl en bra sida för någon, en sida som kan vara dålig för någon annan...? :gnissla

Jag har bara bra sidor :mattias. Felet jag gör är att jag inte ändrar på mig så jag är lika fantastisk hela tiden vilket såklart gör att tjejen trillar dit, kvar står jag på pidestalen och tittar ner på na som sitter där nere och bölar.

Hjälp, vad ska jag göra?


:rolleyes:
 
Jag har bara bra sidor :mattias. Felet jag gör är att jag inte ändrar på mig så jag är lika fantastisk hela tiden vilket såklart gör att tjejen trillar dit, kvar står jag på pidestalen och tittar ner på na som sitter där nere och bölar.

Hjälp, vad ska jag göra?


:rolleyes:

Sluta dagdrömma, det är en bra start...:)
 
Jag har bara bra sidor :mattias. Felet jag gör är att jag inte ändrar på mig så jag är lika fantastisk hela tiden vilket såklart gör att tjejen trillar dit, kvar står jag på pidestalen och tittar ner på na som sitter där nere och bölar.

Hjälp, vad ska jag göra?


:rolleyes:

Provat att skriva till Aftonbladet för att beklaga dig? De tar ju in vilka konstiga saker som helst, som att till exempel tvåhjulingar är farliga! :D Eller så får du hitta en anabolkvinna på 130 kg som kan välta den där lilla pinnstolen du kallar piedestal. :tungan
 
Provat att skriva till Aftonbladet för att beklaga dig? De tar ju in vilka konstiga saker som helst, som att till exempel tvåhjulingar är farliga! :D Eller så får du hitta en anabolkvinna på 130 kg som kan välta den där lilla pinnstolen du kallar piedestal. :tungan

Hahaha :tummenupp.

Ja en muskeltjej skulle vara kul att prova!
 
Jag har bara bra sidor :mattias. Felet jag gör är att jag inte ändrar på mig så jag är lika fantastisk hela tiden vilket såklart gör att tjejen trillar dit, kvar står jag på pidestalen och tittar ner på na som sitter där nere och bölar.

Hjälp, vad ska jag göra?


:rolleyes:

Ojojoj, här var vi självsäkra...! Mr. "Jag är bättre än alla andra" har visst talat..! :rolleyes: :gnissla
 
Hahaha :tummenupp.

Ja en muskeltjej skulle vara kul att prova!

Är du säker på det?

supergirl skulle troligtvis kunna lyfta dig med ett lillfinger, snurra runt lite med dig och kasta dig rakt ut i köket, där du direkt fått laga en god middag åt henne, med vin och tända ljus. Efter det hade hon andats på dig så du flugit in i städskrubben, där du flinkt letat upp dammsugaren för att sätta igång och städa hemmet. :tungan

Nu tror jag i och för sig att supergirl har ett hjärta av guld (vågar inte skriva något annat :D ), så hon hade säkert inte gjort slarvsylta av dig med en gång. :tummenupp
 
Ojojoj, här var vi självsäkra...! Mr. "Jag är bättre än alla andra" har visst talat..! :rolleyes: :gnissla

Nu ska du inte vara sån, jag har ju knappast pekat ut dig bland dom drabbade ;).

Är du säker på det?

supergirl skulle troligtvis kunna lyfta dig med ett lillfinger, snurra runt lite med dig och kasta dig rakt ut i köket, där du direkt fått laga en god middag åt henne, med vin och tända ljus. Efter det hade hon andats på dig så du flugit in i städskrubben, där du flinkt letat upp dammsugaren för att sätta igång och städa hemmet. :tungan

Nu tror jag i och för sig att supergirl har ett hjärta av guld (vågar inte skriva något annat :D ), så hon hade säkert inte gjort slarvsylta av dig med en gång. :tummenupp

Det skulle hon säkert klara av, men först och främst så måste hon ju isf bli arg på mig och det kommer ju inte att hända :tungan.

Men hon är välkommen till en brottningsmatch om hon nu vill det :tuttar.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top