Kär!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
:rolleyes: du tog orden från mej ser jag :D

:lol :kiss ja de är ju inte alla som kan tala så avanserat i en diskution :rolleyes:

Nä och alla kan ju inte heller stava till avancerat och diskussion, lustigt att du precis högg på mej när jag hade råkat skriva särsild istället för särskild i en anna tråd. Hahahaha

Nä och alla kan ju inte heller stava till avancerat och diskussion, lustigt att du precis högg på mej när jag hade råkat skriva särsild istället för särskild i en anna tråd. Hahahaha

:såjaponken jag är dyslektiker så vad är problemet :va
nå mer du vill konstatera som jag redan vet om eller :D

ja jisses bruden jag har ett liv och jag skriver inte en massa nya trådar om de här heller :tungan
Mitt liv består av bra mycke mer än ditt verkar eftersom du har sånt extremt behov av att lägga ut de på SH.

Skaffa en blogg och lägg ut adressen så kan vi ha en tråd om Kexets bästa :yoparty :D

Jaaa vilken bra ide:FU

:såjaponken jag är dyslektiker så vad är problemet :va
nå mer du vill konstatera som jag redan vet om eller :D

Du kansche ska pasa dey med att hugga på andra om du inthe kan stafa sjelv.:D

Last edited:
Är det därför jag är modell och inte du:D

Bara för att ja inte lägger upp mina bilder på nätet så innebär inte det att ja inte skulle vara modell.
Det innebär bara att ja inte är så jävla uppmärksamhets krävande som du utan att jag vet om hur jag ser ut, är stolt över det och behöver ingen bekräftelse från andra.
Jag har dessutom inte någon väteperoxid i håret för att bli dum nog att lägga upp mig för vem som helst och sen lägga ut bilderna på ett MC-forum, det överlåter jag till dig.

Är det därför jag är modell och inte du:D

:va om du är modell i nån porrblaska så behöver du ju inte skryta om de tösen, INGEN blir förvånad då vi redan fått de bekräfftat.

Sen är fröken Mrs. Laphroaig bådde sötare och smartare än dej så vad är de du försöker säga?

Du kansche ska pasa dey med att hugga på andra om du inthe kan stafa sjelv.

:rolleyes: ska jag gråta nu :va eller var de de bästa du hade tösen:D

Bara för att ja inte lägger upp mina bilder på nätet så innebär inte det att ja inte skulle vara modell.
Det innebär bara att ja inte är så jävla uppmärksamhets krävande som du utan att jag vet om hur jag ser ut, är stolt över det och behöver ingen bekräftelse från andra.
Jag har dessutom inte någon väteperoxid i håret för att bli dum nog att lägga upp mig för vem som helst och sen lägga ut bilderna på ett MC-forum, det överlåter jag till dig.

Åhh gullig du. Du kan få sista ordet om det känns bättre:pannkyss Det är bra! Vad stolt för hur du än ser ut, fler tjejer borde vara det.:tungan

Där får man för att man väntar, nu är min chans borta :gråta :censored

Ge inte upp. Fortsätt skicka PM till alla av kvinnligt kön. NÅGON borde väl nappa även på dig. Kanske.

Så finns de vissa tjejer du skrämmer iväg från denna sidan som andra vill ha kvar.

Edit: första försöker till att göra något liknande dubbelcitat eller vad man ska kalla det. klaga inte. :huvet

:va om du är modell i nån porrblaska så behöver du ju inte skryta om de tösen, INGEN blir förvånad då vi redan fått de bekräfftat.

Sen är fröken Mrs. Laphroaig bådde sötare och smartare än dej så vad är de du försöker säga?

:rolleyes: ska jag gråta nu :va eller var de de bästa du hade tösen:D

Ja jag är en porrstjärna, visste du inte att din kille brukar glo på mej:D . Yeah yeah whatever.:D

Åhh gullig du. Du kan få sista ordet om det känns bättre:pannkyss Det är bra! Vad stolt för hur du än ser ut, fler tjejer borde vara det.:tungan

Läs dessa bokstäver och läs ordet de bildar högt för dig själv, om du behöver hjälp kan du ju alltid hämta katten eller hunden om de inte rymt.

B
I
M
B
O

Åhh gullig du. Du kan få sista ordet om det känns bättre:pannkyss

:va rätta mej om jag har del men om du svarar på detta visset så har hon inte fått sista ordet :rolleyes: :D

Ja jag är en porrstjärna, visste du inte att din kille brukar glo på mej:D . Yeah yeah whatever.:D

:näsblod tror nog att killarna har bättre å titta på då :rolleyes:
Men nu sa jag att du var modell i en blaska och inte skådis, de är för avanserat att ha nån replik tror jag :rolleyes:

Last edited:
Läs dessa bokstäver och läs ordet de bildar högt för dig själv, om du behöver hjälp kan du ju alltid hämta katten eller hunden om de inte rymt.

B
I
M
B
O

Biiiiimmbooooo, det blir BIMBO tror jag har jag rätt????:confused:
Man kan ju undra varför du skickade pm till mig och försökte sälja studentlitteratur till mig om du nu tycker jag är så puckad.
:D :D :D :D

Last edited:
Varför får den här tråden hålla på så länge? Bara för att dom är cheyer?

Dålig stil SH, dålig stil.. :fakta

Status
Ej öppen för fler svar.
Back