Ullis
Ny medlem
Puss i ljumsken min favvo guldfisk !![]()
Det där var inte ett så klokt inlägg. Blanda för fan inte in henne i vårt förhållande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Puss i ljumsken min favvo guldfisk !![]()
Det där var inte ett så klokt inlägg. Blanda för fan inte in henne i vårt förhållande.
Hej! va gulliga ni är allihopa som ger mig tummen upp och önskar mig lycka till. Jag bara satt här på jobbet mitt i natten och var så lycklig att jag var tvungen att säga till nån hur kär jag var inte kunde jag ringa en kompis tre på natten, så alla ni som inte är så intresserade av vad jag har att säga öppna inte mina trådar då. Det är ju konstigt att ni tror att jag vill ha uppmärksamhet då jag typ är inne på SH en gång i veckan. Men men kul att jag fick sju sidor respons, har ni inget liv?jag är iaf för upptagen med min goseponke för att reta upp mej på eran mobbing. För att uppdatera er så mår hunden toppen, NYC var underbart, jag är kär, jobbet går underbart och hojjen har aldrig gått bättre. Hoppas ni nån gång får må så här underbart. PUSS o Kram
![]()
att du får stock så att Kia och Gabor blir avis och Roller börjar känna sig som en amatör
Hon får ju iaf nuppa och slipper därför bli elak och bitter....
Men har du pantsatt din hjärna? Vad fick DU? En fotvandring till Kiruna? Kom igen, tänk efter lite nu.... han menar nog inte "organdonator" på samma sätt som du tänker på nu. Tänk ett steg längre.![]()
VAR är humorn på detta inskränkta ställe???![]()
Hej! va gulliga ni är allihopa som ger mig tummen upp och önskar mig lycka till. Jag bara satt här på jobbet mitt i natten och var så lycklig att jag var tvungen att säga till nån hur kär jag var inte kunde jag ringa en kompis tre på natten, så alla ni som inte är så intresserade av vad jag har att säga öppna inte mina trådar då. Det är ju konstigt att ni tror att jag vill ha uppmärksamhet då jag typ är inne på SH en gång i veckan. Men men kul att jag fick sju sidor respons, har ni inget liv?jag är iaf för upptagen med min goseponke för att reta upp mej på eran mobbing. För att uppdatera er så mår hunden toppen, NYC var underbart, jag är kär, jobbet går underbart och hojjen har aldrig gått bättre. Hoppas ni nån gång får må så här underbart. PUSS o Kram
![]()
För mycket luft, den här damen vill verkligen ha uppmärksamhet.....
Ah särskilt din baby![]()
Får jag sju sidor till nu... Snälla!!!!!!![]()
Får jag sju sidor till nu... Snälla!!!!!!![]()
Han är som en GUD..hm.. dvs. Inte många som tror på att han finns![]()
Någon borde ge flickebarnet en dagbok....eller kanske en kompis.
Jag vill gärna göra ett inlägg i debatten ang Sveriges säkerhetspolitik, här kommer det: Hallå?
du tog orden från mej ser jag
![]()
du tog orden från mej ser jag
![]()
ja de är ju inte alla som kan tala så avanserat i en diskution
![]()
konstigt att du som inte verkar gilla mig alltid tycks hitta till mina trådar. Get a life![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |