Kär!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Hej! va gulliga ni är allihopa som ger mig tummen upp och önskar mig lycka till. Jag bara satt här på jobbet mitt i natten och var så lycklig att jag var tvungen att säga till nån hur kär jag var inte kunde jag ringa en kompis tre på natten, så alla ni som inte är så intresserade av vad jag har att säga öppna inte mina trådar då. Det är ju konstigt att ni tror att jag vill ha uppmärksamhet då jag typ är inne på SH en gång i veckan. Men men kul att jag fick sju sidor respons, har ni inget liv?:D jag är iaf för upptagen med min goseponke för att reta upp mej på eran mobbing. För att uppdatera er så mår hunden toppen, NYC var underbart, jag är kär, jobbet går underbart och hojjen har aldrig gått bättre. Hoppas ni nån gång får må så här underbart. PUSS o Kram:)

kul :tummenupp

å fortsätt starta trådar! :corn

Hon får ju iaf nuppa och slipper därför bli elak och bitter.... :pannkyss

Men har du pantsatt din hjärna? Vad fick DU? En fotvandring till Kiruna? Kom igen, tänk efter lite nu.... han menar nog inte "organdonator" på samma sätt som du tänker på nu. Tänk ett steg längre. :såjaponken
VAR är humorn på detta inskränkta ställe??? :va

Sicken tur att du förklarade så alla förstod :tummenupp :tummenupp :D :D

Hej! va gulliga ni är allihopa som ger mig tummen upp och önskar mig lycka till. Jag bara satt här på jobbet mitt i natten och var så lycklig att jag var tvungen att säga till nån hur kär jag var inte kunde jag ringa en kompis tre på natten, så alla ni som inte är så intresserade av vad jag har att säga öppna inte mina trådar då. Det är ju konstigt att ni tror att jag vill ha uppmärksamhet då jag typ är inne på SH en gång i veckan. Men men kul att jag fick sju sidor respons, har ni inget liv?:D jag är iaf för upptagen med min goseponke för att reta upp mej på eran mobbing. För att uppdatera er så mår hunden toppen, NYC var underbart, jag är kär, jobbet går underbart och hojjen har aldrig gått bättre. Hoppas ni nån gång får må så här underbart. PUSS o Kram:)

1-0 till Kawakex :D

Ah särskilt din baby:tuttar
Får jag sju sidor till nu... Snälla!!!!!!:D

:7peta
jaja, jättetrevligt att du hittat någon. har du nu nåt vettigt att säga i denna din tråd eller tänker du fortsätta låta den vara meningslös och , tack vare alla andra, rolig?:näsblod

Last edited:
Last edited:
:rolleyes: du tog orden från mej ser jag :D

konstigt att du som inte verkar gilla mig alltid tycks hitta till mina trådar. Get a life:D

:rolleyes: du tog orden från mej ser jag :D

:lol :kiss ja de är ju inte alla som kan tala så avanserat i en diskution :rolleyes:

Nä och alla kan ju inte heller stava till avancerat och diskussion, lustigt att du precis högg på mej när jag hade råkat skriva särsild istället för särskild i en anna tråd. Hahahaha

Last edited:
konstigt att du som inte verkar gilla mig alltid tycks hitta till mina trådar. Get a life:D

ja jisses bruden jag har ett liv och jag skriver inte en massa nya trådar om de här heller :tungan
Mitt liv består av bra mycke mer än ditt verkar eftersom du har sånt extremt behov av att lägga ut de på SH.

Skaffa en blogg och lägg ut adressen så kan vi ha en tråd om Kexets bästa :yoparty :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Back