Kär!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Det är fredagskväll och jag läser en tråd startad av Kawakexet fylld med GaborKia-inlägg.

Var är min revolver? Jag måste skjuta mig.
Förtvivla icke, själv sitter jag och spanar in en riktigt schysst rulle för oss som inte har några liv och inte får borra;

Smug and smugger – a battle for supreme douchebaggery.

Whoever wins we lose.

Starring Gabor as “Macho Macho man”, featuring Kia as “Y’all bitches can’t take a joke”-broad

Coming soon.

Det var väl varken vatten eller spänning ni var ute efter?

Och vill du verkligen vara säker använd vitlöksmarinerad silverkula.

Har inte orkat läsa allt, men har du hoj vad ska du då ha kärlek till nått annat än hojen till?

Hej! va gulliga ni är allihopa som ger mig tummen upp och önskar mig lycka till. Jag bara satt här på jobbet mitt i natten och var så lycklig att jag var tvungen att säga till nån hur kär jag var inte kunde jag ringa en kompis tre på natten, så alla ni som inte är så intresserade av vad jag har att säga öppna inte mina trådar då. Det är ju konstigt att ni tror att jag vill ha uppmärksamhet då jag typ är inne på SH en gång i veckan. Men men kul att jag fick sju sidor respons, har ni inget liv?:D jag är iaf för upptagen med min goseponke för att reta upp mej på eran mobbing. För att uppdatera er så mår hunden toppen, NYC var underbart, jag är kär, jobbet går underbart och hojjen har aldrig gått bättre. Hoppas ni nån gång får må så här underbart. PUSS o Kram:)

Hej! va gulliga ni är allihopa som ger mig tummen upp och önskar mig lycka till. Jag bara satt här på jobbet mitt i natten och var så lycklig att jag var tvungen att säga till nån hur kär jag var inte kunde jag ringa en kompis tre på natten, så alla ni som inte är så intresserade av vad jag har att säga öppna inte mina trådar då. Det är ju konstigt att ni tror att jag vill ha uppmärksamhet då jag typ är inne på SH en gång i veckan. Men men kul att jag fick sju sidor respons, har ni inget liv?:D jag är iaf för upptagen med min goseponke för att reta upp mej på eran mobbing. För att uppdatera er så mår hunden toppen, NYC var underbart, jag är kär, jobbet går underbart och hojjen har aldrig gått bättre. Hoppas ni nån gång får må så här underbart. PUSS o Kram:)

Puss i ljumsken min favvo guldfisk !:nurse

Jag bara satt här på jobbet mitt i natten och var så lycklig att jag var tvungen att säga till nån hur kär jag var inte kunde jag ringa en kompis tre på natten,

Du blev alltså kär klockan tre på natten och allt kändes rätt?
Annars hade du ju kunnat ringa din kompis tidigare på kvällen och berätta.

Med tanke på hur dina tidigare trådar har artat sig (bland annat den alldelens nyliga där du blev kär i krogmänniskan i flera timmar innan det tog slut), hur hade du förväntat dig att den här tråden skulle sluta?

Jag har avhållit mig från att skriva i den här tråden, men snälla kexet, posta inget mer om ditt privatliv här om du inte vill bli häcklad för det.

Vadslagningen om hur länge det kommer att hålla är förvisso smaklös, men det är mindre än en månad sedan krogmänniskan var aktuell, så den är föga förvånande...

Jag hoppas innerligt att du har hittat rätt den här gången, att du får stock så att Kia och Gabor blir avis och Roller börjar känna sig som en amatör, men snälla, skriv inget mer om det här...

Status
Ej öppen för fler svar.
Back