Han har blivit mycket tryggare i sig själv bara sedan igår när jag fick hit honom!
Vad hade din brorsa gjort med kissen egentligen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han har blivit mycket tryggare i sig själv bara sedan igår när jag fick hit honom!
Varför vill du bära runt på kattan? Jag har två siameser här som KRÄVER att bli burna. Det är studtals jävligt jobbigt. Den ena envisas dessutom idenligen med att hoppa upp på mina axlar och ligga där tills jag tröttnar på 18 klor i ryggen.
Vad hade din brorsa gjort med kissen egentligen?![]()
Skjut den!
@Lord Adrian
Det är en Cavalier King Charles. Eller skall bli..har det varit tänkt ett bra tag. Alla uppfödare bara strular runt mig. Ikväll tänkte jag nästan ge upp o skita i hela grejen. Att det skall vara så jävla knepigt att få hunden man vill ha:ledsen
Men var det inte bestämt att du skulle ha valpen du visade bild på?
Fick veta ikväll att han som jag vill ha har ljumskbråck och uppfödaren (som vill ha parningar på min hund i framtiden) ser hellre att jag tar den andra hanen i kullen som tydligen är "bättre" men han har vita tecken vilket inte är önskvärt hos Rubycavalierer.
Så skall man ta en med bråck eller en som har vita tecken?för nu skiter jag i parningar o utställningar för att vara ärlig! Vill ha en hund med stabilt psyke..det behöver inte vara en trofé.
Valpen jag var o kollade i Dalarna hade ju kocko ögon. Måste det vara så jävla bökigt?!
Fick veta ikväll att han som jag vill ha har ljumskbråck och uppfödaren (som vill ha parningar på min hund i framtiden) ser hellre att jag tar den andra hanen i kullen som tydligen är "bättre" men han har vita tecken vilket inte är önskvärt hos Rubycavalierer.
Så skall man ta en med bråck eller en som har vita tecken?för nu skiter jag i parningar o utställningar för att vara ärlig! Vill ha en hund med stabilt psyke..det behöver inte vara en trofé.
Valpen jag var o kollade i Dalarna hade ju kocko ögon. Måste det vara så jävla bökigt?!
Verkar vara en ras med många feleller har du bara haft otur?
Usch...Trist![]()
![]()
Inte intresserad av en sån liten vit pälstuss som jag har? (japansk spets), dom som har pappan till våran äldsta hund har 1 tik på runt tio veckor som är leveransklar. Otroligt kloka och charmiga hundar, men kan vara aningens skälliga...
Måste det vara så jävla bökigt?!
Jag har otur!! I allt!
Hon pratade ngt om att hon sålt en med bråck förut för ca 20 år sedan och att hon sedan stog för operationen. Skall åka dit o kolla upp allt imorrn. Men jag är förjävla trött på hela grejen nu. Har haft allt färdigt (bur, liggdyna, A.L.L.T) i över en månad nu. Första valpen gick inte igenom..om andra inte funkar så blir jag ledsen på riktigt!
Tack men nej tackuppskattar erbjudandet mycket! Men skälligt går bort! (Vet att man kan träna bort det men då väljer jag en ras som inte är skällig till att börja med
)
Nåja..med skällig menar jag att dom får spelet i en minut när det ringer på dörren, typ. Inget dygnetruntbjäbbande..![]()
Tack för alla svarNi är toppen
Menade ABSOLUT inget illa :O
Ta ingen sjuk hund, oavsett hur bra det än blir med operation. .
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |