Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
N.Blomqvist skrev:

Visst är det så...Anders R skrev:2149762Å andra sidan är väl det mesta över 2,50 skatt och moms på skatten som de inte har i saudiarabien. Skyll på regeringen för de återstående 9,50.
Kolla in priset på soppa i Venezuela.N.Blomqvist skrev:
N.Blomqvist skrev:2149776Visst är det så...
Det är helt sjuka skatter på fossila bränslen.
E väl miljöparties fel en del av det oxå.. soppapriset å elpriset.N.Blomqvist skrev:2149776Visst är det så...
Det är helt sjuka skatter på fossila bränslen.
Gaschka skrev:2150565Jag anser att hög skatt på bensinen inte alls är dumt, om man tar med i beräkningen att vi snart (redan?) har nått peak oil. Högt skattetryck på fossila bränslen som ett sätt att flytta över drivmedelskonsumtionen till ex. etanol är det enda sätt vi kan trygga oss mot totalstopp i samhället den dagen priserna blir ekonomiskt ohållbara. Detta förutsätter givetvis att vi satsar på biobränslen, vilket vi idag i Sverige gör.
yonsson skrev:2150572Sätt det i relation till att dom antagligen tjänar 3 kronor i timmen där nere och tänk om.

AleX skrev:2150583Inte höjer man väl priset på korvarna i korvkiosken när de börjar ta slut?

AleX skrev:2150583Inte höjer man väl priset på korvarna i korvkiosken när de börjar ta slut?
Jag håller med, men jag gillar senap.Magnus-Sthlm skrev:2150642Jag tycker nog att kokt är godast...utan senap.
Det enda "miljövänliga" bränsle regeringen vill att vi ska använda är dyrt miljöbränsle.. Om dom får välja mellan att tjäna feta pengar på bensin eller lansera ett bränsle som man kan tillverka hur mycket som helst av till ett lågt pris som dom inte kan lägga på nån skatt på vilket tror ni dom väljer..? Bet ya att det inte är det sista..
Glöm inte att det både finns tjocka och smala.sgtpepper skrev:2150670Jag håller med, men jag gillar senap.

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |