Känner du Leeroy Jenkins?

Någon noterade att hennes kläder inte var tidsenliga och att hon nog inte förstod den här "kulturen" riktigt.

Allt nörderi är läskigt när det kommer över en viss gräns.

Påminner lite om SH återigen.
Fel hjälm, skinnställ osv.

Medieval-folket är oftast nördar och några är kristna. Man ser det i ögonen på dem. Tjejerna talar korrekt och lätt mahaftigt och kilarna har dålig hy.

:tummenupp:tummenupp
Klockrent! Skulle inte kunnat säga det bättre själv!

För er som vill se mer, kolla tuben. Sök på rollspel live, eller "lajv" som de insatta kallar det

Mobilerna skulle lämnas i bilarna, som lämnades 5 km från platsen (inte riskera att få syn på dom). Sen bodde dom i en glänta och åt råa grönsaker eller nåt, tills någon fick syn på kollegans armbandsur. Då urartade allt i hur respektlöst hon betedde sig, hur hela helgen nu var förstörd. Någon noterade att hennes kläder inte var tidsenliga och att hon nog inte förstod den här "kulturen" riktigt.

Det är på en lajv man ska rycka upp pekmobilen och börja kränga aktier högljutt via sin placerare. Varför man nu ska vara på en sådan.

För er som vill se mer, kolla tuben. Sök på rollspel live, eller "lajv" som de insatta kallar det

Moahaha

[YOUTUBE-ID]v1-GMDjDJSo[/YOUTUBE-ID]

Fick jag en önskan skulle dessa personer bo i ett kollektiv med Markus!:banana
[YOUTUBE-ID]giTRhYY4rwE&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Haha fifan att vara argbigga med lugg som lajvar och är bitter över att det är ojämnställt i lajvskogen:näsblod

Last edited:
Lajvare är läskiga, då sitter jag hellre helt asocial i ett mörkt rum o dricker jolt-cola.
[YOUTUBE-ID]j_ekugPKqFw[/YOUTUBE-ID]

Asså, varför hasar alla lajvare runt i gamla kläder?Kunde de inte fixa ett starwars live eller nåt istället? Drakar och demoner känns inte så tidsenligt.

Asså, varför hasar alla lajvare runt i gamla kläder?Kunde de inte fixa ett starwars live eller nåt istället? Drakar och demoner känns inte så tidsenligt.

Det finns det också. Jag tror bara inte folk tycker det är lika kul.

Värt att nämna är att många lajvare tar sitt intresse till en betyligt högre nivå än ni någonsin kommer göra med hojåkat. Googla bara runt hur många språk det talas på ett lajv, och då med ordböcker översatta till svenska.

Last edited:
Värt att nämna är att många lajvare tar sitt intresse till en betyligt högre nivå än ni någonsin kommer göra med hojåkat. Googla bara runt hur många språk det talas på ett lajv, och då med ordböcker översatta till svenska.

Ja, och det enda det betyder är att de har för mycket fritid och för lite vett. Kom igen, vuxna människor som ödslar tid på att leka rollspel? Visst, det kanske är jättebra att leka som vuxen och det är deras tid, men har inte folk vettigare saker att göra :va
Å andra sidan så blir jag smått förbannad över alla jävla människor som sitter och fikar på ett café och snackar konst och kultur. Eller bara fikar.

Haha det här var ju skitkul, speciellt för en gammal wow-nörd som vet hur mycket man kan få nöta... aldrig sett videon förut. Kommer lätt köra ett par leeeeeeeroy-attacker i sommar med hojen!

Ja, och det enda det betyder är att de har för mycket fritid och för lite vett. Kom igen, vuxna människor som ödslar tid på att leka rollspel? Visst, det kanske är jättebra att leka som vuxen och det är deras tid, men har inte folk vettigare saker att göra :va
Å andra sidan så blir jag smått förbannad över alla jävla människor som sitter och fikar på ett café och snackar konst och kultur. Eller bara fikar.

9/10 cafémongon är väl rollspelare om någon? :)

Det finns det också. Jag tror bara inte folk tycker det är lika kul.

Kan inte du berätta hur många språk som talas? Jag vill inte googla. Bara för att man är så pass galen att man lär sig orchiska och alviska skulle jag förövrigt inte säga att man tar det till en "högre nivå" än hojåkat. Det är mest bara sjukt löjligt.

Bara för att man är så pass galen att man lär sig orchiska och alviska skulle jag förövrigt inte säga att man tar det till en "högre nivå" än hojåkat. Det är mest bara sjukt löjligt.
Precis, bara för att man tar galenskap till högre nivåer slutar det inte att vara galenskap, snarare tvärt om. :gnissla

Men som nån sa innan så är det mest kristna och andra mobboffer som aldrig fått göra nåt skoj i det verkliga livet som flyr in i lajvandet. En slags säkerhetsventil för vissa så att de inte börjar pyssla med djurplågeri eller knark.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park