Känner du Leeroy Jenkins?

Spelade Lineage 2 mot/med några av dom som gjorde Leeroy filmen. Trevliga och spela med, och ännu roligare mot. I L2 kunde man tappar exp när man dog, en veckas grind(8h/dagen) för att dö en gång var rätt hårt. Helt klart darrigare pvp då.

Finns det där på riktigt? Jag tror det är som med råttan i pizzan, alla känner någon som känner någon men är det någon som verkligen träffat en annan människa som påstår sig ens testat klä ut sig till utvecklingsstörd och leka lekar i en skog, efter 12 år fyllda? Jag har aldrig träffat någon och jag skulle definitivt inte kunna hålla mig om jag gjorde det heller, skulle nog skratta redan innan meningen var avslutad.

Finns det där på riktigt? Jag tror det är som med råttan i pizzan, alla känner någon som känner någon men är det någon som verkligen träffat en annan människa som påstår sig ens testat klä ut sig till utvecklingsstörd och leka lekar i en skog, efter 12 år fyllda? Jag har aldrig träffat någon och jag skulle definitivt inte kunna hålla mig om jag gjorde det heller, skulle nog skratta redan innan meningen var avslutad.

Det satt två sånna utanför porten här i Gamla Stan. En Jycklare med luta och en knepig chey som sjöng likt en älva med bjällror och skit. Jag var så sjukt sugen på att skrika Lightningbolt! högt som fan för att se om de reagerade.

Det satt två sånna utanför porten här i Gamla Stan. En Jycklare med luta och en knepig chey som sjöng likt en älva med bjällror och skit. Jag var så sjukt sugen på att skrika Lightningbolt! högt som fan för att se om de reagerade.

Det kanske var vanliga Södermalmare, låter så. :confused:

Du fick ett minus...

1. Åh nej!
2. Moget!

Last edited:

Jag såg några inne på Konsum förra sommarn. Några tjejer och några killar, 20-25 år gamla. Dom var alver och nånting annat, typ troll kanske. Jag blev minst sagt både chockad och förvånad. Helt seriöst alltså - alver allierade med smutsiga troll. I människornas rike dessutom. Det är sånt man hört gycklarna sjunga om på tavernan men som man aldrig trodde man skulle få se i verkligheten.

En annan gång för många år sen åkte jag buss och hade två st såna där en bit bakom mig. En av dom satt och berättade för den andre om alla sina lajvkaraktärer som han hade. Ett gemensamt drag för samtliga av hans karaktärer (han hade då iaf 4-5 st) var att alla hade nån form av sexuell störning. Jag minns inte allt det var men en var då iaf nekrofil. "...alltså, det är sant. Han typ knullar döda, höhöhöhö!!" sa han högt med stor förtjusning och skrattade sitt råaste nördskratt. Det är sinnessjuka människor.

Det kanske var vanliga Södermalmare, låter så. :confused:

Du har inte varit på den malmen senaste åren förstår (förutsätter) jag :)
Nu är det bluffrockabilly som gäller där. De är bara sååå trendiga.

Medieval-folket är oftast nördar och några är kristna. Man ser det i ögonen på dem. Tjejerna talar korrekt och lätt mahaftigt och kilarna har dålig hy.

• Rummet dom kommer in i har ingen boss.
  • Man kunde dock göra en quest där inne.
  • Grejen var att man skulle undvika att trampa på äggen
  • dom spawnade massor med hatchlings.
  • 40 manna raid i vanilla wow.
  • En drake med namn Onyxia

• Du
  • skriver
  • obegripligt
  • är
  • du 13
  • år
  • ?

Förebilder är "infödda" tokholmare.. Något som missade er intellektuella förmåga?

Rummet dom kommer in i har ingen boss. Man kunde dock göra en quest där inne. Grejen var att man skulle undvika att trampa på äggen då dom spawnade massor med hatchlings. Har aldrig tagit denna videon för seriös då den för oss inbitna woware inte har någon logik. Men dom lyckades skapa ett namn worldwide.

Lol, newfag. Började spela i burning crusade eller? Ifall du vore en inbiten woware så skulle du veta att det finns en boss där inne. :arsele

En f.d. kollega till mig tackade en gång ja till att hänga med nåt lajvgäng på utflykt. La ner massor av tid på att binda ihop säckvävsbitar osv. När hon återkom efter helgen berättade hon att det var första och sista gången. Hon trodde det skulle vara lite skönt häng, dricka rödtjut och sånt, men det var riktiga nazi-lajvare.

Mobilerna skulle lämnas i bilarna, som lämnades 5 km från platsen (inte riskera att få syn på dom). Sen bodde dom i en glänta och åt råa grönsaker eller nåt, tills någon fick syn på kollegans armbandsur. Då urartade allt i hur respektlöst hon betedde sig, hur hela helgen nu var förstörd. Någon noterade att hennes kläder inte var tidsenliga och att hon nog inte förstod den här "kulturen" riktigt.

Hon kastade kläderna på hemvägen och la säkert några "spells" på dom samtidigt. Vet att hon inte följde med fler gånger iaf.

Allt nörderi är läskigt när det kommer över en viss gräns.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park