Spelade Lineage 2 mot/med några av dom som gjorde Leeroy filmen. Trevliga och spela med, och ännu roligare mot. I L2 kunde man tappar exp när man dog, en veckas grind(8h/dagen) för att dö en gång var rätt hårt. Helt klart darrigare pvp då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rollspels-live
Finns det där på riktigt? Jag tror det är som med råttan i pizzan, alla känner någon som känner någon men är det någon som verkligen träffat en annan människa som påstår sig ens testat klä ut sig till utvecklingsstörd och leka lekar i en skog, efter 12 år fyllda? Jag har aldrig träffat någon och jag skulle definitivt inte kunna hålla mig om jag gjorde det heller, skulle nog skratta redan innan meningen var avslutad.
Finns det där på riktigt?
Du fick ett minus...pga inställning...men håller inte alla tokholmare på och leker teater i någon form.![]()
Det satt två sånna utanför porten här i Gamla Stan. En Jycklare med luta och en knepig chey som sjöng likt en älva med bjällror och skit. Jag var så sjukt sugen på att skrika Lightningbolt! högt som fan för att se om de reagerade.
Du fick ett minus...
Finns det där på riktigt? Jag tror det är som med råttan i pizzan, alla känner någon som känner någon men är det någon som verkligen träffat en annan människa som påstår sig ens testat klä ut sig till utvecklingsstörd och leka lekar i en skog, efter 12 år fyllda? Jag har aldrig träffat någon och jag skulle definitivt inte kunna hålla mig om jag gjorde det heller, skulle nog skratta redan innan meningen var avslutad.
"...alltså, det är sant. Han typ knullar döda, höhöhöhö!!" sa han högt med stor förtjusning och skrattade sitt råaste nördskratt. Det är sinnessjuka människor.
Det kanske var vanliga Södermalmare, låter så.![]()
Nej. Det är dom inflyttade bönderna som sysslar med teatern i den här stan.![]()
Ja, de har sina förebilder.
- Rummet dom kommer in i har ingen boss.
- Man kunde dock göra en quest där inne.
- Grejen var att man skulle undvika att trampa på äggen
- dom spawnade massor med hatchlings.
- 40 manna raid i vanilla wow.
- En drake med namn Onyxia
Förebilder är "infödda" tokholmare.. Något som missade er intellektuella förmåga?
Rummet dom kommer in i har ingen boss. Man kunde dock göra en quest där inne. Grejen var att man skulle undvika att trampa på äggen då dom spawnade massor med hatchlings. Har aldrig tagit denna videon för seriös då den för oss inbitna woware inte har någon logik. Men dom lyckades skapa ett namn worldwide.
...
Men behöver inte vara ett dugg wow-intresserad alls för att förstå vad han gör.
...
- Du
- skriver
- obegripligt
- är
- du 13
- år
- ?
Ja herregud, arbetslösa for sure.
Kan du inte göra en youtube-film om din teori så vi förstår?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |