Kändisbandagen i TV4: Mantorp 3e Maj

TV tiden räckte inte till alla som var på Banan i söndags... men det finns stillbilder på ganska många.

Jag var på Mantorp för att ta lite bilder till Eric för press utskick med mera och passade på att ta lite bilder från körningen på eftermiddagen.
Dom finns att se på http://www.deltaphoto.se/viewslideshow.htm?ID=34302

Om någon inte skulle vilja var med på bild eller eventuellt vill handla en kopia så meddela mig via PM eller mail.

MvH
Göran R
DeltaPhoto.se

haha, schysst att det snackas positivt om sporthojar också och inte bara negativa nyheter.

Att åka med Filip Backlund, jag vette sjutton om jag skulle gjort det frivilligt :D iof säkrare att åka med honom än att köra själv hehehe, :tummenupp

Otroligt starkt jobbat Eric :tummenupp

Kanon! Kul o se!

Puckens lack verkar vara linslus? :hihi

Kanon! Kul o se!

Puckens lack verkar vara linslus? :hihi

skulle vart en lite större dekal med puckens spruthörna .. :hihi

jävligt bra gjort. fick en chock i helgen när jag såg detta och tänkte att jahaja det var nå nytt att dom visar sånt här på tv4. riktigt bra jobbat:tummenupp

Lennart Modig är ju bara för pinsam, sämre reporter får man leta efter. Va fan trodde han hojjen i wheelie-maskinen var en kängurustylta så som han hoppade upp och ner???

Synd att det var han som dök upp från TV4 men bra jobbat av Eric & Co, kul att se.

Lennart Modig är ju bara för pinsam, sämre reporter får man leta efter. Va fan trodde han hojjen i wheelie-maskinen var en kängurustylta så som han hoppade upp och ner???

Synd att det var han som dök upp från TV4 men bra jobbat av Eric & Co, kul att se.

Jag såg större stjärnor misslyckas på wheelie machine. Han var lite stressad.
Han fixade det innan live-sändningen.

Bra jobbat Eric. :Bugar :Bugar :Bugar

Bra Jobbat Eric, kul med bra reklam! Kan säga att K7'an jag köpte av dig går som en klocka :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT