Jycke

Twosaint skrev:
Hur tycker du SH fungerar då ? :pannkyss
Funkar MYCKET bättre här, visst finns det folk som är som de är, men inte alls lika många som på AOH. Inte lika många besservissar här...

lilltryne skrev:
Funkar MYCKET bättre här, visst finns det folk som är som de är, men inte alls lika många som på AOH. Inte lika många besservissar här...
Besserwissrar heter det :7peta

M.G.F skrev:
M_G... Tror jag... Avslutade mitt medlemskap för ett år sedan ungefär.

OK, kommer inte ihåg dig som medlem... Tråkigt att höra ang attityden, alla är ju inte så. Däremot finns det mycket kunskap och kan man sålla är det ett bra ställe att hålla till på. :)

Fixxxer skrev:
OK, kommer inte ihåg dig som medlem... Tråkigt att höra ang attityden, alla är ju inte så. Däremot finns det mycket kunskap och kan man sålla är det ett bra ställe att hålla till på. :)

De tkanske har förändrats nu men jag fick nog. Vi har haft tre tjänstehundar i familjen, alla rottisar, och sedan är min tjej djurvårdare med inriktning på dessa vanliga djur som hundar, katter, boskapsdjur osv. så vi har den kunskapen vi behöver här hemma. Därav finns inte en tanke på att bli medlem igen. Men visst något kan väl alltid få ut av vissa som skriver där.

lilltryne skrev:
...
Jag är själv huundägare och skulle inte kunna vara utan honom, men man måste ju varna om de "dåliga" sidorna... :-)

[Ofrivillig glädjedödarmode on]
Och när ändå ämnet är uppe. Veterinärvård kostar. Ta med den posten i hundbudgeten och försäkra djuret. :död

Endokardos är en medfödd hjärtsjukdom som inte är helt ovanlig hos Chavalier King Charles Spaniel. Denna defekt i hjärtklaffarna leder till hjärtsvikt och om man vill behålla sin hund ytterligare några år efter att den fått kliniska symtom krävs medicinering.
[Ofrivillig glädjedödarmode off]

Det allra bästa är nog att kunna ha hund med sig på jobbet, för både hund och ägare.
Jag är glad att jag har den möjligheten, det är tyvärr få förunnat.

Skaffa valp lagom till semestern, (eller skaffa semestern lagom till valpens ankomst i ditt hem).
Lär känna den några veckor.
Skaffa en bra hundvakt när du är på jobbet(om du inte kan ha den med dig d.v.s)

Lycka till!
och så vill vi se bilder på det lilla livet sen åxå! :7peta

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg