Buspojke
Professional skirt-chaser
Någon som vet nån tillverkare av justerbara bromshandtag, den där modellen med ratt vid kopplingshandtaget? Skall ha ett till R6'an så jag vore tacksam för lite tips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Buspojke skrev:Någon som vet nån tillverkare av justerbara bromshandtag, den där modellen med ratt vid kopplingshandtaget? Skall ha ett till R6'an så jag vore tacksam för lite tips!
Buspojke skrev:Någon som vet nån tillverkare av justerbara bromshandtag, den där modellen med ratt vid kopplingshandtaget? Skall ha ett till R6'an så jag vore tacksam för lite tips!
Euro Racings grejer funkar kanon.Buspojke skrev:Någon som vet nån tillverkare av justerbara bromshandtag, den där modellen med ratt vid kopplingshandtaget? Skall ha ett till R6'an så jag vore tacksam för lite tips!
Nä, det är rätt bra.Hoztic skrev:Verkar det inte dumt att justera bromshandtaget med kopplingshandtaget?![]()
muppwima skrev:Euro Racings grejer funkar kanon.
Justeringsratt:
http://www.xparts.net/Item.aspx?id=401
samt vikbart bromsgrepp:
http://www.xparts.net/Item.aspx?id=397
Hoztic skrev:Verkar det inte dumt att justera bromshandtaget med kopplingshandtaget?![]()
reptoid skrev:Jag har har själv ett justerbart bromshandtag och snabbtanklock från Lightech på min nyinköpta bike. Jag inte provat bromsen änmen det funkar säkert kanon och tanklocket är
![]()
Kolla in länkarna
Lightech
Justerbart bromshandtag
Buspojke skrev:Just det! Det är Lightech's grejor Stigefelt kör med... Kollade på hans hoj för ett par veckr sedan, men kom ju inte ihåg vad det hette!
Var köpte du grejorna någonstans?
Det kommer även separata vikhandtag till koppling mm snart.BlueDevil skrev:
R2 skrev:Det kommer även separata vikhandtag till koppling mm snart.
Byter du bara själva handtaget så blir det ingen skillnad.Pelle B skrev:Märks det någon skillnad när man byter bara handtaget eller behöver man byta oken oxå?
Pelle B skrev:Märks det någon skillnad när man byter bara handtaget eller behöver man byta oken oxå?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |