Just.... NU - Vad händer hos dig?

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Neanderthalaren skrev:
Jo jag vet, men jag blir bara inte klok på det. Mitt normala tonläge är Chris Barnes-brölandet (tänk Hammer Smashed Face) och upp en bit till något Wilskaaktigt. Sen har jag ingen kraft kvar och det blir något åt Nattefrosthållet, inte den där klara härliga Caligulasången. Tänk i Diabolis Interium, underbart.
Men jag jobbar på det, kanske ger sig med tiden.

Hammer smashed face är en bra låt, med den riktiga sångaren självfallet.
Själv så är jag inte så mycket för BM sång då det tar på halsen (får man träna till så det inte gör det) sen är döds mycket coolare också, men visst, Dark funeral's nya album är en mycket bra skiva.

Har du hört Endstille? Gillar du typ ett sound som är blandat mellan Svenskt/Norskt och Tyskt och dessutom gillar Dark funeral, Abigor och Satyricon så bör du skaffa dem, sjukt jävla bra BM.

Kör Långa Farbrorntricket: Laptop och SKYPE med flickvännen i. Men när vi lagt på blir det nåt på hårddisken.
Får se vad.

Smeddie: bra whiskyval ett par av mina favvos, särskilt casken.
Helst outspädd.

Just nu bara tar man det lungt, är ledig i 2 veckor wihoo!

:) :)

Vad som händer? dricker *ehm* läsk för jag är ju inte 18 :rolleyes:

och väntar på folket.

Kunta - Kalypso går i högtalarna och 20:00 turneringen på Parbet börjar snart.

ShyGuy skrev:
Just nu dånar "Soul Evation" från skivan "Alleviation of Pain" med Chastisement ur högtalarna.

Riktigt tung metal från de djupa norrländska skogarna. :yoparty

Gittaristen är en polare till mig. Fan, han spelar med sitt nya band i stan ikväll. På H62, hornsgatan 62, 2130. Kanske ska dit och kolla in. Kanske blir lite :fyllisar med :tuttar tills man är :kocko

Jag drar fan dit.

Kom dit ni som är i närheten så får ni höra RIKTIG musik? :yoparty

// Full och dum

Solid snake skrev:
Har du hört Endstille? Gillar du typ ett sound som är blandat mellan Svenskt/Norskt och Tyskt och dessutom gillar Dark funeral, Abigor och Satyricon så bör du skaffa dem, sjukt jävla bra BM.
Inte hört, ska testa.

Har ar for ogonblicket tyst.

Det kan vara ratt skont att lyssna pa det med!

Aphex Twin - Ventolin
Jaja, jag vet. Den är riktigt störig, men man måste lyssna på den ibland.

floodi skrev:
lyssnar på tjejen när hon knaprar chips. sen är det desperate housewifes i bakgrunden.

Säg åtna att tugga med stängd mun!
Kulturbarbar! :hihi
Invisible Touch med Phil Collins på radion här.

Lyssnar på Fronda, äter godis och är sådär mobbat ensam som jag trodde bara var möjligt i filmer :3freak

Sitter framför Sporthoj.com och försöker titta på TV samtidigt. Det går bra tycker jag.

Dags och sticka ner till macken och käka lite. Tja då

Byter sida på skivan....vinyl vet ni...

Helloween, walls of jericho (LP)

Last edited:
Sitter å käkar lite fläskfilé + tillbehör å lyssnar på gamla godingar medan jag slösurfar sporthoj.. klockan är 00:22 så det är nog fan snart för sängen... upp i ottan å jobba!

Vill inte va petig...men kolla tiden när du skicka de mailet och när du tror att kl.var :7peta :hihi
BlueNote skrev:
Sitter å käkar lite fläskfilé + tillbehör å lyssnar på gamla godingar medan jag slösurfar sporthoj.. klockan är 00:22 så det är nog fan snart för sängen... upp i ottan å jobba!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT