Just.... NU - Vad händer hos dig?

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Sophie Zelmani - This is how it feels.

Vi sitter här och tömmer en dunk vin några stycken. Utgång sen. Destination okänd

Rockar till 03_rammstein_-_rosenrot.mp3. :yoparty

Brassar nudlar och ägg, ska sätta mej framför tv:n o glo på de 2 senaste lost avsnitten! :banana Bästa dan!

Sitter och deppar med Mustasch - In the deep - October..

Spelar Zerstören med Rammstein från nya albumet Rosenrot med en Roku Soundbridge via iTunes trådlöst till receivern via S/PDIF.....

Har druckit rövin, nuppat, lite folköl. Skall massera & masseras och gå och lägga mig. :trött :hej

Är så trött att jag hade tänkt lira lite BF2... funderar på att fixa fram nya HL2.

Här händer inte mye... Men i morgon är det 30-års fest med medeltidstema! :banana

Det är bara det gamla vanliga fredagsnöjet: lyssna på polisradion, pimpla cola, plugga, surfa sporthoj och lyssna på musik.

:cpparty

Lyssnar på millencollin - fox. Och väntar på att polarn ska ringa, så ja kan köra hem han så jag får gå och sova nån gång..

Såg just klart Van Helsing hos en kompis. Bra film? Ehum... Men Kate Beckinsdale är het.

Nu ska jag gå och sno värme från hon som sover i min säng. Tricket är att lägga sina fötter på hennes sida så att dom blir varma. Men huvvet ska man ha på sin egen svala kudde. En perfekt värmeväxlare.

Esquire skrev:
Det är bara det gamla vanliga fredagsnöjet: lyssna på polisradion
Vilket utmärkt tips. Helgnatt på polisfrekvenserna är underhållning.

Spinky Spendrup skrev:
Vilket utmärkt tips. Helgnatt på polisfrekvenserna är underhållning.
Oja. Särskilt när det är Oktoberfest och bluesfestival samma kväll. Helgen efter löning. Och att alla andra krogar har öppet som vanligt. :tummenupp

Hoppas att polisen inte är allt för snabba med införandet av rakel. :gnissla

Här händer det fan ingenting. Hade förfest........ Skitkul.... När vi kommer utanför dörren är sällskapet skitfulla. Köpte en öl till polaren nere på Olssons, men han smuttade bara på den och ville hem. Vafan!?!? Hur blev det så? Hemma är allt soft men när man kommer ut är alla plakat!? Fattar inte.

Jag är ju på världens partyhumör!!!!!!!! Lite sent at gå vidare nu 0216....

Kom precis hem.

Alla sover, helt tyst.

God natt.

Igår (fredag) fick jag en K700i wiiiiieee! :) :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT