just nu dricker jag???

Det låter ju skitroligt.:)

Bara för att inte David ska bli sur när vi snackar hoj i hans dryckestråd kan jag säga att jag just nu dricker cola zero.

cola zero.. det är alkoholdrycker det handlar om. Ibland tror man verkligen att du är från östra närke. :banjo

Blev tvungen att testa om japsen är bra på att göra annat än hojar och tamejfan, dom var inte alls så tokiga på det :tummenupp

Nikka Yoichi :fyllisar

Bifogat

• nikka.jpg
    nikka.jpg
    26.5 KB · Visningar: 39
Just nu dricker jag nykokt kaffe... fan va gott :D

@TT-fjollhundra. Kaffe?... skaffa dig en egen tråd för helvete, där kan du diskutera kaffe och saft. Här diskuterar vi alkoholhaltiga drycker.

@Gaffa Bowmore enigma är inget att grina över. Det går alltid att göra Irish coffe på.

Jag dricker Carlsberg Fölköl.

... jag säger bara, helvete vilken fylla, har huvudvärk fortfarande från lördagen...

Bifogat

• sljivovica.jpg
    sljivovica.jpg
    33.8 KB · Visningar: 34
Lidls 3.5%... ett flak för en 100-lapp!
Ikväll GT och öl =)

Carlsberg sort guld

Låter som att söndagen kan bli tuff:D

Nejdå.. Jag vaknade iofs i garaget med din däckkrängarmaskin över mig. Hela vaselinsburken var tom och motorcykeln hade jag lyckats få ner i baksätet på BMWn. Gräsklipparen var på och alla krattor och spadar var utkastade på gatan. Men huvudsaken är att jag är inte bakis.

faktum är att det var parmiddag hos Åsa och Mattias igår. Välkomstdrink, ett glas vin till maten (och ett glas till duken) Konjak till kaffet och några öl i soffan innan vi åkte hem vid 00.30.

... jag säger bara, helvete vilken fylla, har huvudvärk fortfarande från lördagen...

Slibovitca (stavning?)var serbernas första försök att utrota alla andra folkslag på balkan. :D
Hemsk dryck det där.

Last edited:
fyfanihelveteäschbläåfy....

Men man har ju semester så de blir snart på att igen :D:D Hahahaha... totally worth it

Jag har köpt sprit från utrikistan som det inte gick att läsa sig till vad det var...
Visade sig vara nån form av anus... förlåt aniskryddning menar jag.. eller kanske inte... :3freak

Nån som är sugen?
(Sen finns det en liten skvätt av nått skit som luktar som Eriks fötter efter ett hårt körpass. Den kan ni också få smaka). :D

Jag har köpt sprit från utrikistan som det inte gick att läsa sig till vad det var...
Visade sig vara nån form av anus... förlåt aniskryddning menar jag.. eller kanske inte... :3freak

Nån som är sugen?
(Sen finns det en liten skvätt av nått skit som luktar som Eriks fötter efter ett hårt körpass. Den kan ni också få smaka). :D

dom luktar ju inte så mycket av körpasset utan av kickniingen

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!