Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

japp folköl och rödvin varvatnewstead skrev:2138936Jag tycker det dricks för lite här... Just nu är det folköl som gäller!!![]()

Ja, eller så lagar man hojennewstead skrev:2140599Vad gör man när solen skiner och hojfan inte är körduglig?
Dricker folköl såklart!![]()
Om man har delar ja... fast det ena utesluter väl inte det andra? Man kan ju dricka folköl medans man lagar hojenStefan skrev:2141144Ja, eller så lagar man hojen

Hade det funnits chans på provkörning så hade jag hoppat ölen... iofs hade jag nog kunnat provköra idag fast lite väl spännande utan bromsar kanskeStefan skrev:2141180Självklart går det att kombinera, om man nu inte vill provköra sen då.
Och brist på delar kan ju ställa till vissa problem

Nja, provkörning utan bromsar bör nog undvikas...newstead skrev:2141185Hade det funnits chans på provkörning så hade jag hoppat ölen... iofs hade jag nog kunnat provköra idag fast lite väl spännande utan bromsar kanske![]()
Hur gammal var dansken ? 89?Mr Vader skrev:2159077leker med nödraketer tillsammans med TNT (JD), firar seger för andra året i rad i patrulltävlan mot den STORE Dansken!!!

blom skrev:2286141H2o i massor
1,5 dagar kvar till semestern..Mattias650 skrev:2285833Snart är det semester. Då ska både det ena å det andra drickas.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |