newstead skrev:2323158Definiera tidigt...![]()
Just nu dricker jag Ardbeg![]()
Det behöver inte definieras, jag kan säga direkt att om du dricker sprit kl. 2 på natten har ni inte samma uppfattning om "tidigt" ändå...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
newstead skrev:2323158Definiera tidigt...![]()
Just nu dricker jag Ardbeg![]()
jag vill hålla mederik skrev:2323261Det behöver inte definieras, jag kan säga direkt att om du dricker sprit kl. 2 på natten har ni inte samma uppfattning om "tidigt" ändå...![]()
Glöm inte att jag också har semester. Samt besitter ansenliga mängder whiskey.,erik skrev:2323261Det behöver inte definieras, jag kan säga direkt att om du dricker sprit kl. 2 på natten har ni inte samma uppfattning om "tidigt" ändå...![]()
Jodå, han ringde och definierade det i morseerik skrev:2323261Det behöver inte definieras, jag kan säga direkt att om du dricker sprit kl. 2 på natten har ni inte samma uppfattning om "tidigt" ändå...![]()
Klart jag läste det... bara lite senarecrashtestdummy skrev:2323319Glöm inte att jag också har semester. Samt besitter ansenliga mängder whiskey.,
jag ska käka frulle nu sen drar jag. (som om du skulle läsa det här)![]()
Jag ringer dig sen.
Hallelujacrashtestdummy skrev:2326016Rödvin och käkar grillspett.Det är ju så jäkla gott att man blir religös.
ouff. aldrig mer. aldrig mer dricka öl hos stefan. När ska du ha nästa filmvisning.. vickan tyckte du hade bra filmsmak.Stefan skrev:2428797I kväll tänkte vi kolla hur många öl man kan dricka innan hjärnans fickparkerings-funktion slås ut![]()
Hoppas inte grannarna misstycker att vi lånar deras bilar som koner![]()
Eller med andra ord: Vi ska dricka öl hemma hos mig i kväll och den som är sugen får komma.
crashtestdummy skrev:2430737ouff. aldrig mer. aldrig mer dricka öl hos stefan...
Skrivbart skick redan? Det måste gått lugnt till igår då?crashtestdummy skrev:2430737ouff. aldrig mer. aldrig mer dricka öl hos stefan. När ska du ha nästa filmvisning.. vickan tyckte du hade bra filmsmak.![]()
![]()
Jag med! Kl. 18 blir bra va?crashtestdummy skrev:2444531Inget nu, men om en timma dricker jag afterwork på Pitchers. kom förbi om ni vill.
![]()
japp. det råkade visst ramla ner en 12åring i halsen innan jag gick.newstead skrev:2444586Jag med! Kl. 18 blir bra va?
O'boycrashtestdummy skrev:246321918:årig Caol Ila.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |