Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1 Uffe skrev:Det går på trafikförsäkringen, ungen eller föräldrarna har inget ansvar att betala självrisken på din försäkring. Men om dom är vanliga människor så betalar dom för att vara snäll.
Ett senario som kan hända, en cyklist cyklar in i din MC/BIL, du ryter till att detta ska du betala, han säger NEJ, det ska jag inte. Cyklisten har rätt. Det finns ingen försäkring på cykeln som täcker skadorna på fordonet, så då går det på det skadade fordonets försäkring. Och cyklisten som vållade skadorna kan cykla vidare.
Livet är orättvist sen dör man
Uffe S / Trafiklärare
I det här förbannade rättssamhället är det ok att båda stjäla förstöra andras egendom!BlueNote skrev:Så det är alltså okej att förstöra andras egendom eller vad är det ni säger?
Är det bara om det "inte är med meningen" det är okej? ...
Robban_C skrev:I det här förbannade rättssamhället är det ok att båda stjäla förstöra andras egendom!
Har fått varor stulna ur mitt företag, snorvalpen åkte dit men slipper ansvar helt och hållet eftersom han var under 15. Och varorna är förstörda och går inte att sälja!![]()
Med andra ord är det ok att förstöra andras egendom om man är under 15.
Robban_C skrev:I det här förbannade rättssamhället är det ok att båda stjäla förstöra andras egendom!
Har fått varor stulna ur mitt företag, snorvalpen åkte dit men slipper ansvar helt och hållet eftersom han var under 15. Och varorna är förstörda och går inte att sälja!![]()
Med andra ord är det ok att förstöra andras egendom om man är under 15.
Ingen (menar verkligen INGEN) annan än jag meckar med mina hojar.Klösan skrev:... Låt ungarna med föräldrar göra "garage tjänst" mecka hoj om dom vägrar betala![]()
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|