Julstämning 2012

1. I söndags bjöd jag och två andra stan på julstämmning. Det var inte så bra väder så blev inte så många. Andra år har vi varit upp mot 25 pers. Folk blir väldigt glada när dom ser oss. MÅNGA som tar kort, gör :tummenupp och ler.

2. En något annurlunda jullåt. Anti men samtidigt rolig. Från sångaren i Slipknot.

http://www.youtube.com/watch?v=JJHDkKxtAn0
 

Bifogat

  • lucia 2012.jpg
    lucia 2012.jpg
    90.9 KB · Visningar: 86
Last edited:
Och trevligt ar det :)

Borja tidigt i ar, granen har barit inne i 2 veckor! :banana

I fredags va det julforestallning I aldsta (4.5) pagens skola, sen har det varit glogg och pepparkakor hela helgen!

Vet inte varfor men kanner mig valdigt barnsligt julig i ar och ser verkligen fram emot jul och nyar!

:banana:fyllisar:tummenupp:rock
 
Nu har jag varit och handlat julmat och en sak har slagit mig.
Var har julmusiken tagit vägen i år?
Jag har bara hört ytterst lite julmusik i affärerna i år.
Normalt brukar det ju kräkas ut julmusik överallt.
Är det PK att inte spela julmusik i det offentliga numera?
 
Nu har jag varit och handlat julmat och en sak har slagit mig.
Var har julmusiken tagit vägen i år?
Jag har bara hört ytterst lite julmusik i affärerna i år.
Normalt brukar det ju kräkas ut julmusik överallt.
Är det PK att inte spela julmusik i det offentliga numera?

Jag åkte på att montera högtalare UTANFÖR entrén till en galleria i Gävle. Ändamålet är just julmusik, så inte nog med att man måste stå ut med eländet inne i butikerna, även utanför får man pinas. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top