Julmarknad på liseberg??

#78#

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
Blade
Vad är det för nåt. Är det nåt att ha eller? Någon snäll gtb:are som vet en länk eller nåt om detta? Gäller även anndra personer som vet nåt

jo jag hittade. jag sökte ju på gtb.se och orkade inte leta där.
är det nåt att gå på då eller finns där bara massa hntverk och sådant. jag har aldrig varit på liseberg överhuvudtaget så jag kan ju alltid käka en korv och kolla på annat när den dyra hälften av mig springer runt......

Det är jäkligt effektfullt när de tänder upp alla träd mm på kvällen. Speciellt om det ligger lite snö på backen.

Det finns mycket hantverkare som säljer allt från keramik & smide till sy prylar och sånt. Finns även de som sälger glögg och annant juligt som man kan äta/dricka.

Inte så många attraktioner öppna, men man skall ju mest gå omkring och titta/handla och lanske gricka lite glögg & pepparkakor.

Magnus skrev:
Det är jäkligt effektfullt när de tänder upp alla träd mm på kvällen. Speciellt om det ligger lite snö på backen.

Så då borde det vara ganska fint bortåt månadsskiftet jan/fab.. :hihi

Tror det kostar typ 50 kr att gå in eller nåt. Är inte dyrt iaf.
Väldigt fint med alla ljus i träden & julmusik & sånt, jag ska dit i år igen! :) :tomten :)

Magnus skrev:

Det finns mycket hantverkare som säljer allt från keramik & smide till sy prylar och sånt. Finns även de som sälger glögg och annant juligt som man kan äta/dricka.

Inte så många attraktioner öppna, men man skall ju mest gå omkring och titta/handla och lanske gricka lite glögg & pepparkakor.

man kan åka skridskor med tror ja.... försökte få med pojkvännen på lite romantik...hehe vi åkte inte ens till liseberg :hihi så ingen romantik fick man...

kanske ska masa sig dit i år....kanske fins nån snyggg singel att krocka med på isen, vem vet? :)

zilver skrev:
ok tips på ett hotell då nån. gärna med länk

Fula Farfar hyr ju annars ut plats i sin säng billigt om du betalar med natura.
OBS!!! Gäller ENDAST killar OBS!!!

Han försökte lura med mig men som jag sagt förr, jag gillar inte killar eller andra konstiga saker som Långa Farbrorn gillar.

Lartes skrev:
Fula Farfar hyr ju annars ut plats i sin säng billigt om du betalar med natura.
OBS!!! Gäller ENDAST killar OBS!!!

Han försökte lura med mig men som jag sagt förr, jag gillar inte killar eller andra konstiga saker som Långa Farbrorn gillar.

:rofl

Men farfar har sagt att han bara gillar får o sniglar.
(Och kaZmur i BH) :3freak

Solid snake skrev:
:rofl

Men farfar har sagt att han bara gillar får o sniglar.
(Och kaZmur i BH) :3freak

Okay då är det bekräftat att han gillar konstiga saker.
Då gäller dte bara att få fram ett bekräftande om killar. (kaZmur i BH räknas INTE som kille utan går under kategorin konstigt)

Lartes skrev:
Okay då är det bekräftat att han gillar konstiga saker.
Då gäller dte bara att få fram ett bekräftande om killar. (kaZmur i BH räknas INTE som kille utan går under kategorin konstigt)

Men han gillar ju dig, han e TjÄr i dig. :pannkyss
Men du kanske också går in i kategorin "konstigt" :va

Solid snake skrev:
Men han gillar ju dig, han e TjÄr i dig. :pannkyss
Men du kanske också går in i kategorin "konstigt" :va

Jag platsar defenetivt in i kategorin konstigt! :fakta
Dock VET jag att du fått hela alltiet om bakfoten. Det är DIG han e TjÄr i. Det sa han senast igår till mig.
Mig gillar han knappt som kompis.

Fast vi kanske ska sluta spamma sönder tråden nu, det byggdes ju upp lite julstämmning här sen kommer du in å pratar om dina äckliga upplevelser med farbrorn. :spammer

Lartes skrev:
Jag platsar defenetivt in i kategorin konstigt! :fakta
Dock VET jag att du fått hela alltiet om bakfoten. Det är DIG han e TjÄr i. Det sa han senast igår till mig.
Mig gillar han knappt som kompis.

Fast vi kanske ska sluta spamma sönder tråden nu, det byggdes ju upp lite julstämmning här sen kommer du in å pratar om dina äckliga upplevelser med farbrorn. :spammer

Nej nej, du har fått allt om bakfoten, du platsar in i kategorin "tjock" :)

Jaså farfar skickade en film på när han o du ehrm "höll på"

Ja sluta spamma dumma Lartes! :mad: :spammer

Men för i He**te :fatta!

Här är det julstämning som disskuteras inte min sexuella läggning :mad:

Lartes:
Förslaget om att byta sängplats mot sex var för övrigt ditt. :rolleyes:

Solid:
Jag gillar inte kaZmur på det sättet.

MSN i kväll :smasha :mad

Och jag är inte TjÄr i någon av er :fatta!

:)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back