Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zilver skrev:ok tips på ett hotell då nån. gärna med länk

Magnus skrev:Det är jäkligt effektfullt när de tänder upp alla träd mm på kvällen. Speciellt om det ligger lite snö på backen.

juha01 skrev:Så då borde det vara ganska fint bortåt månadsskiftet jan/fab..![]()

Långa farbron skrev:
zilver skrev:Medel på både pris och klass. jag kollade lite på länken, det står ju inga priser. inte ens när jag trycker på boka så kommer priset fram.
Eler är det jag som är för trött för detta nu. :kocko
Magnus skrev:Det är jäkligt effektfullt när de tänder upp alla träd mm på kvällen. Speciellt om det ligger lite snö på backen.
Det finns mycket hantverkare som säljer allt från keramik & smide till sy prylar och sånt. Finns även de som sälger glögg och annant juligt som man kan äta/dricka.
Inte så många attraktioner öppna, men man skall ju mest gå omkring och titta/handla och lanske gricka lite glögg & pepparkakor.
så ingen romantik fick man...zilver skrev:ok tips på ett hotell då nån. gärna med länk
Lartes skrev:Fula Farfar hyr ju annars ut plats i sin säng billigt om du betalar med natura.
OBS!!! Gäller ENDAST killar OBS!!!
Han försökte lura med mig men som jag sagt förr, jag gillar inte killar eller andra konstiga saker som Långa Farbrorn gillar.

Solid snake skrev:
Men farfar har sagt att han bara gillar får o sniglar.
(Och kaZmur i BH)![]()
Lartes skrev:Okay då är det bekräftat att han gillar konstiga saker.
Då gäller dte bara att få fram ett bekräftande om killar. (kaZmur i BH räknas INTE som kille utan går under kategorin konstigt)

Solid snake skrev:Men han gillar ju dig, han e TjÄr i dig.![]()
Men du kanske också går in i kategorin "konstigt"![]()

Lartes skrev:Jag platsar defenetivt in i kategorin konstigt!
Dock VET jag att du fått hela alltiet om bakfoten. Det är DIG han e TjÄr i. Det sa han senast igår till mig.
Mig gillar han knappt som kompis.
Fast vi kanske ska sluta spamma sönder tråden nu, det byggdes ju upp lite julstämmning här sen kommer du in å pratar om dina äckliga upplevelser med farbrorn.![]()

:mad
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |