blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
erik skrev:Dildo? Något måste hon ju roa sig med när vi är ute och åker hoj.![]()
Har hon redan en kan du alltid köpa ett storpack batterier...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
erik skrev:Dildo? Något måste hon ju roa sig med när vi är ute och åker hoj.![]()

Kjelle skrev:Varför inte bara ta med henne bakpå hojen? 1 timmes färd i stubbåkern borde väl ha ungefär samma effekt?![]()

Kjelle skrev:Varför inte bara ta med henne bakpå hojen? 1 timmes färd i stubbåkern borde väl ha ungefär samma effekt?![]()
men nu var det ju inte för hans skullerik skrev:Tråkigt att skjutsa...
Eftersom ingen annan är seriös här får väl jag ta på mig ansvaret och komma med ett allvarligt förslag.TERMINATOR skrev:vad köpa till sambon i julklapp![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har märkt att parfym är något som kvinnor är svaga för, undersök vilken hennes favorit är, alternativt vilken hon är sugen på. Det som är det fina i kråksången är att butikerna har prisvärda presentpaket så här till jul och då får du med någon kräm el. dyl. blom skrev:men nu var det ju inte för hans skull
Mr Vader skrev:Eftersom ingen annan är seriös här får väl jag ta på mig ansvaret och komma med ett allvarligt förslag.Jag har märkt att parfym är något som kvinnor är svaga för, undersök vilken hennes favorit är, alternativt vilken hon är sugen på. Det som är det fina i kråksången är att butikerna har prisvärda presentpaket så här till jul och då får du med någon kräm el. dyl.
Om hon är intresserad av att laga mat kan jag rekommendera att köpa lite exklusiv köksutrustning, det har samma effekt på henne som kolfiber har på dig. Ett sista förslag är att ta med henne till Finrummet och hon kommer att rabbla upp en massa juklappstips åt dig utan att hon ens tänker på det. Lycka till...
![]()
ja, ja, jag vet... men det kan lätt låsa sig i hjärnan när man ska köpa julklapp till sin sambo... den kan ha en viss inverkan på livet i sänkammaren...erik skrev:Både och... Hoj+skjuts = nöjd flicka men tråkig hojtur.
Hoj+dildo = rolig hojtur OCH nöjd flicka, mycket bättre.
Jävla tråkmåns![]()
TERMINATOR skrev:Har hon redan en kan du alltid köpa ett storpack batterier...[
står ett bilbatteri vid sängen![]()
[/QUOTEdå måste hon tycka att du är bra jävla ointressant
![]()
blom skrev:TERMINATOR skrev:Har hon redan en kan du alltid köpa ett storpack batterier...[
står ett bilbatteri vid sängen![]()
[/QUOTEdå måste hon tycka att du är bra jävla ointressant
![]()
japp lirar ju lan jämt och har inte tid att jucka![]()
![]()
Mr Vader skrev:Om hon är intresserad av att laga mat kan jag rekommendera att köpa lite exklusiv köksutrustning, det har samma effekt på henne som kolfiber har på dig.

Kjelle skrev:Sakta i backarna, sådant kan snedtända. Vi behöver en matberedare, men Linda har deklarerat att hon kommer att låta mig sova på soffan framöver om jag skulle köpa henne en sådan i julklapp.....![]()
TERMINATOR skrev:dammsugare eller symaskin funderar jag
då är det bara sådant som glimmar som hjälper...Kjelle skrev:Sakta i backarna, sådant kan snedtända. Vi behöver en matberedare, men Linda har deklarerat att hon kommer att låta mig sova på soffan framöver om jag skulle köpa henne en sådan i julklapp.....![]()
jag tycker att det låter som en bra sak faktisktKjelle skrev:Sakta i backarna, sådant kan snedtända. Vi behöver en matberedare, men Linda har deklarerat att hon kommer att låta mig sova på soffan framöver om jag skulle köpa henne en sådan i julklapp.....![]()

blom skrev:fuck jag får inte upp det![]()

|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |