Julklappar?

är det fler än jag som vill ha 4 meter snö och sitta på en skoter eller stå på ett par skidor (för feg för att testa bara en stor en *S*)

Kakan skrev:
är det fler än jag som vill ha 4 meter snö och sitta på en skoter eller stå på ett par skidor (för feg för att testa bara en stor en *S*)

Jag tycker inte att det är vinter längre som det va när man var liten, mest baras slask och tö! Det går bort, jag skulle gärna bo utomlands vinterhalvåret istället!

japp jag håller med funderar på grönlande eller nå sånt så man kan få ordentligt med snö :lol

Milla skrev:
Jag tycker inte att det är vinter längre som det va när man var liten, mest baras slask och tö! Det går bort, jag skulle gärna bo utomlands vinterhalvåret istället!

Kakan skrev:
Ska vara snäll jag då å sände en anti stress :krama och en :kiss ;)

Tack! den lär behövas lite längre fram!
Go jul du mä! :krama

...men det som är bra med julen är att det är en tradition...Traditionsenliga presenter såsom kalsonger o strumpor, (sånt jag inte "orkar" köpa själv...blir aldrig av iaf) som jag brukar få av min mor tillhör traditionen och får absolut inte utebli!

Kakan skrev:

En julafton ska vara vit så är det bara! :fakta Älskar vintern...bland annat därav hojvalet :rolleyes:

/KaliZ

jo jag ahde tänkt spara på de men så kom jag på att jag är gammal å senil :lol så du fick de nu då hihi
men kommer jag ihåg närmare jul så ska jag pm:a en kram åt dej ;)

aaaa strumpor och trosor köper jag själv så jag får de jag vill ha hihi vill inte ha mammelucker jag då ;)

mmmmm jag vill ha en skoter jag så jag kan köra som jag vill när jag vill utan att bråka med bror min om vem som ska köra :)

KaliZ skrev:
Tack! den lär behövas lite längre fram!
Go jul du mä! :krama

...men det som är bra med julen är att det är en tradition...Traditionsenliga presenter såsom kalsonger o strumpor, (sånt jag inte "orkar" köpa själv...blir aldrig av iaf) som jag brukar få av min mor tillhör traditionen och får absolut inte utebli!

En julafton ska vara vit så är det bara! :fakta Älskar vintern...bland annat därav hojvalet :rolleyes:

/KaliZ

Äh....jul vilket kommersiellt jävla tjafs!!! :tomten :fatta!

Ungar som KRÄVER att få dyra klappar i massor... bara för att dom ska kunna skryta inför sina kompisar hur mycket dom fått.

Tacksamhet... vad är det!!?? :kocko :rolleyes:

Nää....om juletid vore julefrid...då skulle jag inte säga nåt... men som det är idag... så är det bara en hets o jäkt o ensamma människor blir ännu ensammare. :(

/Mad do not like chrismas

Madhonda skrev:

Ungar som KRÄVER att få dyra klappar i massor... bara för att dom ska kunna skryta inför sina kompisar hur mycket dom fått.

Nää....om juletid vore julefrid...då skulle jag inte säga nåt... men som det är idag... så är det bara en hets o jäkt o ensamma människor blir ännu ensammare. :(

Ja, jag älskar julmat och att få träffa familjen, resten kan jag gärna vara utan!

nnnnnnnnnnäääääää vem vill ha det varmt när de är vinter?? jag vill ha kallt och masssssssa snö ju :tummenupp

Milla skrev:
Haha, :kocko , där är det ju inte VARMT! :lol

japp jag håller med jag dom kräver aldeles för mycke och för dyra saker bara för att kunna skrytta inte nå tack får man heller hua

Madhonda skrev:

Kakan skrev:
jo jag ahde tänkt spara på de men så kom jag på att jag är gammal å senil :lol så du fick de nu då hihi
men kommer jag ihåg närmare jul så ska jag pm:a en kram åt dej ;)

...jag e likadan...kan vara så att jag också börjar bli senil... :rolleyes:
Glöm inte PM:a nu då! :banana :hihi

Madhonda skrev:
...Ungar som KRÄVER att få dyra klappar i massor... bara för att dom ska kunna skryta inför sina kompisar hur mycket dom fått...

...Tror att året julklapp blir mobiltelefånen eller ngt sånt. Ungarna är väl inte mera än 9-10 år när de får sin första mobil nuförtiden??? :kocko

/KaliZ

Kakan skrev:
nnnnnnnnnnäääääää vem vill ha det varmt när de är vinter?? jag vill ha kallt och masssssssa snö ju :tummenupp

JAG vill ha det varmt och skönt, e en riktigt frysis! *brrrr* Skulle behöva ha vantar på mig, inomhus just nu!!! (och nej jag röker inte, och har aldrig gjort! :)

Ska sätta en lapp på datorn att jag ska pm en kram åt dej till jul :tummenupp :)

KaliZ skrev:
...jag e likadan...kan vara så att jag också börjar bli senil... :rolleyes:
Glöm inte PM:a nu då! :banana :hihi

hua ja fy själv fick man inte nå sånt inte i den åldern i alla fall, i å försig så fanns det väll inte mobiler när jag var i den åldern ens :lol

KaliZ skrev:
......Tror att året julklapp blir mobiltelefånen eller ngt sånt. Ungarna är väl inte mera än 9-10 år när de får sin första mobil nuförtiden??? :kocko

/KaliZ

hehe jag är inte de är en äkta vinter älskare jag *ler* mmmm jag blir kall om fötterna och näsan även om det är 30+ ute....så jag säger som du har aldrig rökt hmmm smusa men de är en annan sak :lol

Milla skrev:
JAG vill ha det varmt och skönt, e en riktigt frysis! *brrrr* Skulle behöva ha vantar på mig, inomhus just nu!!! (och nej jag röker inte, och har aldrig gjort! :)

Jag tänker iaf dra utomlands över julen, har inte varit hemma över julen på 3 år :)

Tänkte fortsätta i den stilen ett tag till :yoparty

Julklappar är bara löjligt. Vill inga ha men ger gärna päronen nu när man tjänar egna pengar. Dock blir det alltid fasta ting som kaffekokare osv.

denna julen kan nog bli trevlig för mig med ny flickvän och allt (om det håller tills dess :tungan ). annars brukar jag supa ganska så friskt och missar då en del av julstämningen gissar jag. eller de e kanske de som e julstämning? fyller år 26dec

Milla skrev:
Ja, jag älskar julmat och att få träffa familjen, resten kan jag gärna vara utan!

Instämmer. Julklappshysterin skulle vara skönt att slippa och bara ha det bra ihop med släkt, vänner och äta gott. Fast utan jultomtens verkstad på TV är det ingen riktig jul.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back