Är ni ute i god tid och köper era, eller är ni som jag en sistaminutenfixare?
Jag tycker inte om julen längre, eller rättare sagt, så tycker jag inte det är kul med jul. Det är knappt kul att ge julklappar till syrrans ungar, för de e så bortskämda, och kanske för små för att riktigt uppskatta vad de får? Där gäller det bara att slita pappret av allt så fort som möjligt..
Dessutom så är jag för fattig för att ge de äldre ungarna det de vill ha.
Själv får jag aldrig (nästan aldrig iaf) julklappar eftersom jag fyller år två dar innan, men det är helt ok, man är ju van nu
Hur firar ni era julaftnar? Jag skulle gärna rymma Sverige för varmare breddgrader iår, men för vilka pengar?
Jaaa jag vet, det är långt kvar till jul..

Jag tycker inte om julen längre, eller rättare sagt, så tycker jag inte det är kul med jul. Det är knappt kul att ge julklappar till syrrans ungar, för de e så bortskämda, och kanske för små för att riktigt uppskatta vad de får? Där gäller det bara att slita pappret av allt så fort som möjligt..
Dessutom så är jag för fattig för att ge de äldre ungarna det de vill ha.
Själv får jag aldrig (nästan aldrig iaf) julklappar eftersom jag fyller år två dar innan, men det är helt ok, man är ju van nu
Hur firar ni era julaftnar? Jag skulle gärna rymma Sverige för varmare breddgrader iår, men för vilka pengar?
Jaaa jag vet, det är långt kvar till jul..
Hur gammal är du?
näää inte när ens mor samlar på tomtar och har en ca 500 st. Tomtar på loftet kan man lungt säga *suck* den minsta är 0.5 cm och den största är 1 meter tja sen kan ni ju bara gissa uta i vilka former och färger och ljus och ljud *suck* jag gillar inte alla dessa tommtar hemma hos mej är de tomte frit
istället!