Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blondie skrev:Egna julklappar räknas inte!
Blondie skrev:5 UNGAR?
Har ni ingen tv?

Boris JR skrev:Jag har köpt en ljusblå trabant (ja en sådandär östtysk tvåtaktsbil)till farsan, i paketet får han ett äkta sovjetiskt reggbevis och medföljande plåtar sen får han hämta bilen här i Ungern till våren....... 3200:-
Sen lägger jag en 1500 på flickvännen men i övrigt har vi bestämt att inte ge något.

TheDiversion skrev:Jag förstår inte varför man ska köpa så jävla mycket julklappar till ALLA? Dessutom klappar som kostar skjortan..
Jag köper en gemensam present till min mor och far (för ca 350 kr) och nåt litet till mormor, samt närmaste kusinen.
Julafton är inte till för dyra presenter, inte enligt mig
Julafton = MAX 4-500 kr/klapp
Födelsedag = Upp till 5000 kr per klapp, om det är någon som stär en väldigt nära, annars mindre.
Det är iaf vad ja tycker.
Samma härheimdal skrev:0 SEK änsålänge![]()

Coola Ola skrev:Amnesty: 400:-
Pakistanoffren: 400:-
Morsan, farsan o syrran: En blandcd var (om jag räknar på att min tid kostar c:a 200:-/tim är det säkert en tusing per CD)
Brorsan: Min gamla MTB.
Jag skyller på att min inkomst kommer från CSN som tyvärr inte ger bort några juklappar.
. Lätt.Zee skrev:Du går alltså på CSN men har råd att donera 800 pistoler, men inte köpa ngn julklapp till dina päron? Dubbel-. Lätt.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |