Julklapp - Vad fick du?

Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Nya y-front kanske inte är högintressant men i övrigt som du är mest nöjd med =)

20141224-182711.jpg

Fick även ngn golvslip för fötterna...
 
Whisky, en stor låda full med delikatesser och sen fick jag äran att skruva ihop alla leksaker till ungarna. Trots att man ber folk att inte köpa så mycket skit till ungarna så får de tonvis ändå. Två sopsäckar fulla med julklappspapper och mindre kartonger, sen en bunt med kartonger vid sidan av. Bara till mina ungar...
Vi vuxna brukar bara köra julklappslottning, på det viset räcker det med att köpa en dyrare julklapp istället för en massa billiga till allihop.
Sen fick jag 10 000:- i kontanter så nu funderar jag på om man ska åka och köpa tv på mellandagsrean idag eller vänta ett par dagar och hoppas på bättre erbjudande :va
 
Jonas Crambys bok Texmex från grunden, och en gasolgrill (som komplement till kolgrillen). Här ska kokas chili, meckas pulled pork och grillas Texas wet ribs!

Hojen ska få nytt styre och ny sadel också...
 
Jonas Crambys bok Texmex från grunden, och en gasolgrill (som komplement till kolgrillen). Här ska kokas chili, meckas pulled pork och grillas Texas wet ribs!

Hojen ska få nytt styre och ny sadel också...

Gjorde Beef Chili enligt receptet i den boken härom dagen. Så förbannat gott!
 
2014-12-25 11.24.09.jpg

Fick en digitalklocka av tjejen. Den är fullspäckad med funktioner som tidtagarur, alarm och belysning. :Bugar Framtiden är äntligen här!
 
Last edited:
Knivset från jobbet, det var allt............får nog köpa mig något dyrt som tröst! :gnissla
 
Fleecejacka, kängor, underställ, sprit m.m
 
Fick en 18v Stanley skruvdragare av päronen,för att jag ska sluta sno farsans hela tiden :D

Mest nöjd är jag faktiskt med klapparna jag gav bort:
DSC_0177.JPG

En kökskniv till morfar och en Bowie till farsan, båda egenhändigt smidda av 5160-stål och med handtag i lackat körsbärsträ :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top