Julklapp - Vad fick du?

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Nya y-front kanske inte är högintressant men i övrigt som du är mest nöjd med =)

20141224-182711.jpg

Fick även ngn golvslip för fötterna...

Whisky, en stor låda full med delikatesser och sen fick jag äran att skruva ihop alla leksaker till ungarna. Trots att man ber folk att inte köpa så mycket skit till ungarna så får de tonvis ändå. Två sopsäckar fulla med julklappspapper och mindre kartonger, sen en bunt med kartonger vid sidan av. Bara till mina ungar...
Vi vuxna brukar bara köra julklappslottning, på det viset räcker det med att köpa en dyrare julklapp istället för en massa billiga till allihop.
Sen fick jag 10 000:- i kontanter så nu funderar jag på om man ska åka och köpa tv på mellandagsrean idag eller vänta ett par dagar och hoppas på bättre erbjudande :va

Jonas Crambys bok Texmex från grunden, och en gasolgrill (som komplement till kolgrillen). Här ska kokas chili, meckas pulled pork och grillas Texas wet ribs!

Hojen ska få nytt styre och ny sadel också...

Jonas Crambys bok Texmex från grunden, och en gasolgrill (som komplement till kolgrillen). Här ska kokas chili, meckas pulled pork och grillas Texas wet ribs!

Hojen ska få nytt styre och ny sadel också...

Gjorde Beef Chili enligt receptet i den boken härom dagen. Så förbannat gott!

2014-12-25 11.24.09.jpg

Fick en digitalklocka av tjejen. Den är fullspäckad med funktioner som tidtagarur, alarm och belysning. :Bugar Framtiden är äntligen här!

Last edited:
Knivset från jobbet, det var allt............får nog köpa mig något dyrt som tröst! :gnissla

Fleecejacka, kängor, underställ, sprit m.m

Fick en 18v Stanley skruvdragare av päronen,för att jag ska sluta sno farsans hela tiden :D

Mest nöjd är jag faktiskt med klapparna jag gav bort:
DSC_0177.JPG

En kökskniv till morfar och en Bowie till farsan, båda egenhändigt smidda av 5160-stål och med handtag i lackat körsbärsträ :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT