Jul Tralala Fan

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Nu har man lyckats slipa det här med julklappar i 2 år men det här året är man så illa tvungen o inhandla minst 2 iaf :huvet en till syster dotter sen en st för 100 kr ,, funkar som ett spel ,, man inhandlar en klapp o slår in den ,, tycker inte om o engagera mig så värst mkt så om ngn har ett tips på ngt värdelöst men ändå en kul sak för 100 kr får ni säga till
jupp spelet går till så att man behöver en tärning och bestämmer innan vilken nuffra man får ta en klapp, tror det är tidsbegränsat.. sen när alla har tagit , fått ett paket så kan man byta skiten förutsatt att man vill ha ngn av de andra sakerna ,går osså på tid och man får endast plocka om man slår rätt siffra på tärningen .. jaha ja tidsfördriv värre , varför kan man inte bara dela ut sakerna äta sen gå hem. Iofs måste man ju se karl bertils jul .

Varför skriver man det här då kanske ngn undrar, jo för att jag tycker det är fruktansvärt tråkigt o inhandla saker ,, först ska man springa runt bland trängsel sen måste man stå i kö för o inhandla en sak man bojkottat för länge sedan så jag vill helt enkelt ha ett bra förslag av ngn .

ja det skulle ju funka, om det inte var så att jul värdarna är nykterister
iofs kan man ju ta med sig en o insupa på hemvägen

Ajfan, sånna där uppknäppta djävlar... Nåja, då får vi köra det seriösa alternativet som passar alla sorter, alla åldrar..
Tjaxa en kartong med exklusiva praliner och tryfflar. Sånt gillar alla. Köp av en riktig chokladfixare. Köp lite olika varianter. Chilitryffel, honung å kanelpraliner o.s.v.

Fina bitar kostar ofta mellan 8-15kr styck så för en hundring får man en lagom liten gåvoask...

Hajjade jag rätt så bor du i Linköping och där verkar det finnas en "riktig" chokladbutik som heter "Chocolat"..
http://www.chocolatbutikochcafe.se/ :fakta

ja det funkar ju perfa . enkelt o bra utan nå¨mn större ansträngning :) man får tacka

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!