Nu har man lyckats slipa det här med julklappar i 2 år men det här året är man så illa tvungen o inhandla minst 2 iaf
en till syster dotter sen en st för 100 kr ,, funkar som ett spel ,, man inhandlar en klapp o slår in den ,, tycker inte om o engagera mig så värst mkt så om ngn har ett tips på ngt värdelöst men ändå en kul sak för 100 kr får ni säga till
jupp spelet går till så att man behöver en tärning och bestämmer innan vilken nuffra man får ta en klapp, tror det är tidsbegränsat.. sen när alla har tagit , fått ett paket så kan man byta skiten förutsatt att man vill ha ngn av de andra sakerna ,går osså på tid och man får endast plocka om man slår rätt siffra på tärningen .. jaha ja tidsfördriv värre , varför kan man inte bara dela ut sakerna äta sen gå hem. Iofs måste man ju se karl bertils jul .
Varför skriver man det här då kanske ngn undrar, jo för att jag tycker det är fruktansvärt tråkigt o inhandla saker ,, först ska man springa runt bland trängsel sen måste man stå i kö för o inhandla en sak man bojkottat för länge sedan så jag vill helt enkelt ha ett bra förslag av ngn .
en till syster dotter sen en st för 100 kr ,, funkar som ett spel ,, man inhandlar en klapp o slår in den ,, tycker inte om o engagera mig så värst mkt så om ngn har ett tips på ngt värdelöst men ändå en kul sak för 100 kr får ni säga tilljupp spelet går till så att man behöver en tärning och bestämmer innan vilken nuffra man får ta en klapp, tror det är tidsbegränsat.. sen när alla har tagit , fått ett paket så kan man byta skiten förutsatt att man vill ha ngn av de andra sakerna ,går osså på tid och man får endast plocka om man slår rätt siffra på tärningen .. jaha ja tidsfördriv värre , varför kan man inte bara dela ut sakerna äta sen gå hem. Iofs måste man ju se karl bertils jul .
Varför skriver man det här då kanske ngn undrar, jo för att jag tycker det är fruktansvärt tråkigt o inhandla saker ,, först ska man springa runt bland trängsel sen måste man stå i kö för o inhandla en sak man bojkottat för länge sedan så jag vill helt enkelt ha ett bra förslag av ngn .