Judiska terrorister

Dickhead

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
jävligt snabb hynda
..som kastar syra på och sticker sprutor i poliser och militärer som försöker avhysa dem från de områden där de olagligen befinner sig. Sen har vi ju fallet med snubben som sköt ihjäl fyra palestinier för att sabba uttåget. De som normalt förespråkar israels närvaro på ockuperad mark kan ju omöjligen vara för dessa beteenden, eller?

Dickhead skrev:
..som kastar syra på och sticker sprutor i poliser och militärer som försöker avhysa dem från de områden där de olagligen befinner sig. Sen har vi ju fallet med snubben som sköt ihjäl fyra palestinier för att sabba uttåget. De som normalt förespråkar israels närvaro på ockuperad mark kan ju omöjligen vara för dessa beteenden, eller?

Det är säkert Palestiniernas fel på ett eller annat sätt.

Chris Ash skrev:
Det är säkert Palestiniernas fel på ett eller annat sätt.

Ja, va fan hade de att göra på historisk judisk mark från början? 3000 år hit eller dit spelar ju ingen roll.

det är rätt intressant hur västvärlden ser mellan fingrarna med allt vad israeliska judar gör! hur länge ska dom kunna leva på hela världens dåliga samvete efter WW2????? jävligt fina religiösa människor..... NOT...

trots att jag inte gillar araber nåt vidare så står jag faktiskt på deras sida i den här konflikten!

NEJ jag är inte rasist jag bara hatar religion och allt som hör till!

Varför kallas Israeliska judar som bor på ockuperad mark, för bosättare och inte ockupanter? :va

Last edited:
Hur länge ska dom orka hålla på? Varför inte försöka leva tillsammans?
Skyll på religion, javisst. Men antagligen är det frågan om ren och skär rasims.

Markus skrev:
De försvarar bara sina hem, det är väl inget konstigt?

Nej det är inte konstigt, ockupanter brukar försvara sig när de ska till att sparkas ut. Precis som att de vars land är ockuperat med våld försöker ta tillbaka det.

Att både araber som judar agerar som de gör är egentligen inget konstigt eller onaturligt.

Chris Ash skrev:
Att både araber som judar agerar som de gör är egentligen inget konstigt eller onaturligt.

Exakt, det är därför man borde göra kristet protektoriat av hela regionen. De andra förstår ju inte bättre.

Om båda sidor insåg att det är en sagobok man lever efter, skulle det ordna upp sig snabbt. Helt otroligt, det är 2005 och vissa har fortfarande inte fattat att bibeln/koranen/whatever är vandringssägner.

valmers skrev:
Om båda sidor insåg att det är en sagobok man lever efter, skulle det ordna upp sig snabbt. Helt otroligt, det är 2005 och vissa har fortfarande inte fattat att bibeln/koranen/whatever är vandringssägner.

Nu är det väl iofs lite mer komplicerat än så. För att bara ta ett exempel, att
3 800 000 palestinier har rätt att återvända till sina gamla hemtrakter är inget som står i en sagobok. Det har FN bestämt.

Chris Ash skrev:
Nu är det väl iofs lite mer komplicerat än så. För att bara ta ett exempel, att
3 800 000 palestinier har rätt att återvända till sina gamla hemtrakter är inget som står i en sagobok. Det har FN bestämt.
Men... men... FN måste vara bra snurriga. För de sa ju åt Judarna att återvända till samma ställe.. :3freak

John skrev:
Men... men... FN måste vara bra snurriga. För de sa ju åt Judarna att återvända till samma ställe.. :3freak
Nästan, inte just dom ställen som dom har tagit över nu. Men men, jag tycker dom kan kramas och fira hannukka (stavning?) tillsammans istället.

eus skrev:
Nästan, inte just dom ställen som dom har tagit över nu. Men men, jag tycker dom kan kramas och fira hannukka (stavning?) tillsammans istället.

Är det inte bättre att de firar kristen jul tillsammans så ingen känner sig trampad på av de andras religion? Då kan de ju gemensamt förfasas över julskinkan och andra kristna hemskheter (ok, julskinka är väl iofs mindre kristet och mer svenskt men det lät kul).

John skrev:

Nja det är två olika saker, de palestinska flyktingarna flydde undan kriget. De har rätten att ätervända till sina hemtrakter men förvägras detta av judarna. Förståeligt av det skäl att staten Israel inte längre skulle ha judisk majoritet och då i praktiken upphöra att existera.

Dock ska ju samtidigt påpekas att araberna i grannländerna dit palestinierna flytt odlade vidare på hatet som såtts bland de palestinska flyktingarna. De lät dem bo kvar i sina flyktingläger och integrerade inte dem i samhället. Allt för att gynna deras egen kamp med målet att krossa staten Israel.

Markus skrev:
Exakt, det är därför man borde göra kristet protektoriat av hela regionen. De andra förstår ju inte bättre.
Nej, vi ska kämpa för att göra det till det enda landet i världen med asatro som officiell statsreligion. Vi ska frälsa dem med ofantliga mängder mjöd och att recitera väl valda stycken ur den poetiska Eddan

Markus skrev:

Jag vet att du skojade men helt seriöst, då hade det nog fan blivit sju resor värre. Det är förresten märkligt att det kristna USA vurmar så för de israeliska judarnas sak, judarna dödade ju faktiskt Jesus.

Coola Ola skrev:
Jag vet att du skojade men helt seriöst, då hade det nog fan blivit sju resor värre. Det är förresten märkligt att det kristna USA vurmar så för de israeliska judarnas sak, judarna dödade ju faktiskt Jesus.

Nja, märkligt är det inte.
Judiska ledarna ordnade så Jesus blev dödad.. men det var oundvikligt, och medräknat i planen. Bibeln säger att vi trots det ska välsigna Israel och judarna... :tummenupp

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8