judgementday 2 är ultrabra!!

Swedie skrev:
Inte fundera på att KÖPA en video? Skönare o glo på film medan man slafar i soffan framför TVn än en flimrande dataskärm. :p

min tv 50hz min datorskärm 100hz
så teven flimmrar dubbelt upp :hihi

jag hittade filmen freeride på sporthojhubben, men den är bara på 76Mb och har skitdålig kvalité. är det bara denna variant som det finns tillgång till på nätet?

jag kopplar också datorn till tv'n när jag kollar. jag skulle gärna köpa några filmer för att sponsra dom som gör dom men jag har absolut inte råd i nuläget.

När det ändå snackas film måste jag ju bara lägga in en rad om den fetaste fet filmen av dom allra fetaste någonsin!!

Urban Street Warriors Så fet att man skulle kunna tro att dom skojar med tittaren.

Jäkligt snygga trix men fruktansvärt mycket onödigt snack och "hjälte" status över hela filmen..

En helt klar 5 av 5 glasögon prydda hundar möjliga. :machinegu tar av mig keps och näsduk och headbangar till texten "pretty fly for a white guy"

nån som sett 2'an?

Last edited:
Getingen skrev:
När det ändå snackas film måste jag ju bara lägga in en rad om den fetaste fet filmen av dom allra fetaste någonsin!!

Urban Street Warriors Så fet att man skulle kunna tro att dom skojar med tittaren.

Den filmen köpte jag på mässan förra året för att killen sa att den var bra....

Den är tom. sämre än Ghostrider.

Av alla mc-filmer tycker jag endast trailern till JD1 är bra. Hela filmen är kass. Annars finns det inga bra som jag sett.
Man hinner tröttna efter 3minuter.

Mavve skrev:

Av alla mc-filmer tycker jag endast trailern till JD1 är bra. Hela filmen är kass. Annars finns det inga bra som jag sett.

Grinolle, den är visst bra :yoparty

bmwjohan skrev:
ja på sporthojhubben på dc. sporthoj.dyndns.org

det du måste tänka på är att du inte får ha video som format när du söker för då får du inga träffar. kör på any på filetyp så hittar du. jag kollade just nu och det är flera som delar ut den

Hur kommer man in på hubben, måste ju vara registrerad user säger den.

Mavve skrev:

du verkar va ha tokhöga krav på hojfilmer.

när du såg den där filmen med killen som kör tokfort i paris första gången, då måste du väl ändå varit road i längre än 3 minuter. alltså inte parisscenen i judgementday 2 utan den där killen som kör runt paris på tid. ghostriderkörning liksom. när jag såg den filmen hade jag inte sett något liknande innan och jag blev helt chockad när jag såg den. kommer ihåg att jag visade den för en massa folk i min klass och alla satt som klistrade.

Getingen skrev:
haha den smilen passar ju sisådär, en :westside! (om den nu funnits) skulle passa klockrent.

En :yeeeahsmokesomeweedmothersucker smiley skulle de vart. Hoppas Black sheep squadron blir bättre ändå.

Måste in å älta lite till då!!!!!

Usw å jd2 regerar ju trickmässigt men hur ska man ställa sig till tex duk å de andra i pure bred rider`s frosseri i blunt`s,vapen(inga ärtpistoler precis),
pitbulls å allmänt sunkiga comments om hur tunga de är.
Kanon eller kalkon??
Vad skulle reaktionen bli om man gjorde nått liknande här i mammas pojke land.

Säger som rigge.Black sheep måste bli bättre!!!

Ps.Vaknar jag svart imorrn så vill jag va "ninja"MarleyDS.

Slangan skrev:
Måste in å älta lite till då!!!!!

Usw å jd2 regerar ju trickmässigt men hur ska man ställa sig till tex duk å de andra i pure bred rider`s frosseri i blunt`s,vapen(inga ärtpistoler precis),
pitbulls å allmänt sunkiga comments om hur tunga de är.
Kanon eller kalkon??
Vad skulle reaktionen bli om man gjorde nått liknande här i mammas pojke land.

Säger som rigge.Black sheep måste bli bättre!!!

Ps.Vaknar jag svart imorrn så vill jag va "ninja"MarleyDS.

Haha, kul att fler reagerade på det. De där grabbarna skulle ju lätt platsa på årets kalkon plats enligt mitt tycke!
Lite roligt här är alla som tidigare sågar filmen "Biker boyz" hehe, dessvärre visar ju dessa urban street warrior svart på vit att det faktiskt är så det är!
Även Miami Riders killarna blir ju gränsfall till fåniga.
Men utan någon som helst konkurrens så var ju purebredriders bara det absoluta värsta packet jag någonsin sett! Skönt att vi slipper såna där idioter här i Sverige.

Annars är jag redo att hålla med en tidigare talare om att det är viktigare hur väl redigerad filmen/musiken/stämmningen är än vad de gör för djävla stunts. Känns ju ändå som att man har sett alla grejer som går att göra på en motocykel. Allra roligast blir det dock när folk som man känner igen gör grejerna, räknar fan ner till nästa release från typ potatisarna/fuelmedia/sunshine (märsta gänget)/sporthoj.com nissar överhuvudtaget.
Det är då det blir riktigt roligt!

//Fredda

Pbr är helt klart kalkonkandidater.
Go hardd boys i harlem ligger ju bra till oxå.de är ju inte ens bättre på att köra hoj än
något vanligt bikergäng härifrån.
Det är väl dessutom dom som figurerar i dmx videos om jag inte missuppfattat
allt.Riktigt sunkiga lirare.

Nån som vet va som hände med wheelie boys då?
De dominerade ju östkusten för ett par tre år sen.

Håller med om att miami warriors ligger på gränsen.Nån ökenlirare har dom ju men några som tex marley är skönt avslappnade snubbar.
Trickmässigt har dom väl iofs inte mycket att komma med.

Håller med om att det är ballast att se svenska filmer som ÄNTLIGEN börjar
innehålla mer än 30 meters wheelies 50 gånger i rad ackompanjerat av
sunkig hårdrock(det finns ju så mycket bra tungmetall som passar till hojfilm om man letar å tänker lite)som passar mer till fyllefest i jokkmokk.

Håll utkik till hösten då wheelie devils(växjö) släpper lite längre film än den vi la ut
tidigare i vintras.Vi kommer att sätta ribban(för oss själva då såklart) högt för att va sverige både trick
å productionsmässigt.Då menar jag ju inte sätta ny standard för trick utan
totalt sett.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride