Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lidbrandt skrev:Han menar nog att man också bör stödja dom som gör filmen o köpa den...
Swedie skrev:Inte fundera på att KÖPA en video? Skönare o glo på film medan man slafar i soffan framför TVn än en flimrande dataskärm.![]()

Allex skrev:min tv 50hz min datorskärm 100hz
så teven flimmrar dubbelt upp![]()
tar av mig keps och näsduk och headbangar till texten "pretty fly for a white guy"Getingen skrev:När det ändå snackas film måste jag ju bara lägga in en rad om den fetaste fet filmen av dom allra fetaste någonsin!!
Urban Street Warriors Så fet att man skulle kunna tro att dom skojar med tittaren.
Mavve skrev:Den filmen köpte jag på mässan förra året för att killen sa att den var bra....
Den är tom. sämre än Ghostrider.
Av alla mc-filmer tycker jag endast trailern till JD1 är bra. Hela filmen är kass. Annars finns det inga bra som jag sett.
Man hinner tröttna efter 3minuter.

bmwjohan skrev:ja på sporthojhubben på dc. sporthoj.dyndns.org
det du måste tänka på är att du inte får ha video som format när du söker för då får du inga träffar. kör på any på filetyp så hittar du. jag kollade just nu och det är flera som delar ut den
Mavve skrev:Den filmen köpte jag på mässan förra året för att killen sa att den var bra....
Den är tom. sämre än Ghostrider.
Av alla mc-filmer tycker jag endast trailern till JD1 är bra. Hela filmen är kass. Annars finns det inga bra som jag sett.
Man hinner tröttna efter 3minuter.
Rigge skrev:Grinolle, den är visst bra![]()
Getingen skrev:haha den smilen passar ju sisådär, en :westside! (om den nu funnits) skulle passa klockrent.
Slangan skrev:Måste in å älta lite till då!!!!!
Usw å jd2 regerar ju trickmässigt men hur ska man ställa sig till tex duk å de andra i pure bred rider`s frosseri i blunt`s,vapen(inga ärtpistoler precis),
pitbulls å allmänt sunkiga comments om hur tunga de är.
Kanon eller kalkon??
Vad skulle reaktionen bli om man gjorde nått liknande här i mammas pojke land.
Säger som rigge.Black sheep måste bli bättre!!!
Ps.Vaknar jag svart imorrn så vill jag va "ninja"MarleyDS.
Fredda66 skrev:Burn baby burn!
//Fredda
Har iof inte lirat det på x-antal år.|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |