judgementday 2 är ultrabra!!

jd2

jag fattar ingenting. vad är sprthojshubben? och hur kommer man dit, jag vill se jd2. kan någon förklara för mig ingående hur jag ska bära mig åt. min datakunskap år hårt begränsad :rofl
 
Synd att freeride är i så dålig kvalitet bara. Bättre att de hade gjort en större fil än att man måste sitta och vara smått irriterad varje gång man kollar på filmen. :4skrika
 
freeride måste jag genast ladda ner.

det var nån som skrev att redigering och kvalité och sånt är viktigast, men jag väljer nog hellre lite sämre kvalité om jag får se riktigt smaskigt material.
 
Freeride var riktigt trevlig! 1an klart skönare än 2an.
Tur dem inte har några krascher att visa för de ställen dem kör på lär det inte bli mycket kvar av dem om de missar.

Som tidigare sagts, sjukaste djävla stoppien jag sett som han presterar där vid gångstället 50-60meter och spikar den perfekt, lagom hög också! :D

Så det var en hornet djävel, tyckte väl att det såg ut som det. Måste väl ändå vara en 900 iaf? ;)

//Fredda
 
Nån som kan förklara varför jag inte kommer in på hubben??

This is a registered users only hub?????????

Hur reggar man sig isf?
Vill åxå se Jdgement day 2!!!!!! :Bugar
 
leffe75 skrev:
Nån som kan förklara varför jag inte kommer in på hubben??

This is a registered users only hub?????????

Hur reggar man sig isf?
Vill åxå se Jdgement day 2!!!!!! :Bugar
Du måste vara reggad och aktiv på Sporthoj.com (vilket du är antar jag)
Sen snackar du med zykl0n här på forumet så fixar han login och lösen till dig...
 
kaZmur skrev:
Du måste vara reggad och aktiv på Sporthoj.com (vilket du är antar jag)
Sen snackar du med zykl0n här på forumet så fixar han login och lösen till dig...

:Bugar Tusen Tack för det snabba svaret :tummenupp (TRX85r med!)
Ska kolla m zyklon.
 
Fredda66 skrev:
Så det var en hornet djävel, tyckte väl att det såg ut som det. Måste väl ändå vara en 900 iaf? ;)

//Fredda

Sist hela freeride låg uppe konstaterade vi att det antagligen var en 600.
 
Inte fundera på att KÖPA en video? Skönare o glo på film medan man slafar i soffan framför TVn än en flimrande dataskärm. :p
 
Swedie skrev:
Inte fundera på att KÖPA en video? Skönare o glo på film medan man slafar i soffan framför TVn än en flimrande dataskärm. :p

Eller så funkar det ju att koppla datorn till TV och slafa i soffan. :7peta :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top