Judas Priest - Priest Feast

Ja, jag missade också det mesta av Testament men restan var bra!!! Inte för mycket från de senaste albumena av varken Megadeth eller Priest utan många gamla klassiker revs av. Ljudet var helt ok, visst var det mycket baskagge på Judas men inte så det störde. Det enda jag reagerade över var Halfords idoga improviserande. Lite för mycket avsteg från orginalsången men det kanske är gamla stämband som sagt.

Kul att de vet vad publiken vill ha och kör de bästa låtarna. Jag var orolig att det skulle bli en seg spelning med Nostradamuslåtar men jag hörde bara en från den plattan som väl var (första låten) sen var det fullt ös! Gubbarna rockar bra än! Ingen reumatism i fingrarna på KK och Glen inte! :yoparty

Oooj jävlar vad jag missade mycket ja. Nu ska vi se, vad stod det i recensionerna? För att citera diverse åskådare så orkade gamle Halford knappt sätta upp foten på högtalaren på scenen. Det var med möda han körde in hojen på scenen, för att över huvud taget rädda en stelkrampssmittad show.
Sjöng gjorde han bättre förr. Kraxa är kanske ett bättre ord? Låter ungefär som en kopia på den ruggiga SRF-spelningen från i somras.
Nä fan. Jag missade nog inte så mkt ändå ;)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg