Jorpes & Nordgren är i Brno

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Givetvis lyckades dom planka in till SBK VM genom diverse rövarhistorier.
Starten går nuuuuu.

Nej passet hade han nog hemma som vanligt

Jojjemen. Passet var med denna gång, men utan kort o pengar. Nordgren fyllde bilen med kolvar o skrot mellan varven. Jag lyckades bomma mig in i pitlane också o plåtade lite. Nordgen surrade runt o snackade med varenda kotte med sitt franska depåpass.

Bifogat

• PICT4902.JPG
    PICT4902.JPG
    77.3 KB · Visningar: 113
  • PICT4904.JPG
    PICT4904.JPG
    75.7 KB · Visningar: 132
  • PICT4906.JPG
    PICT4906.JPG
    85.3 KB · Visningar: 175
Det låter som allt går enligt plan :D

Axxess... Du får kmmentera bilderna. Jag kan ju inget om grejerna... Vad är det jag har sett?

Nordgren körde så hårt med mig, så efter alla natstinter somnade jag i slänten i Brno-grytan o missade SS 600 rejset. Men Harms var grymt bra med i alla fall sades det.

Bifogat

• PICT4920.JPG
    PICT4920.JPG
    67.6 KB · Visningar: 89
  • PICT4925.JPG
    PICT4925.JPG
    84.9 KB · Visningar: 93
  • PICT4931.JPG
    PICT4931.JPG
    101.6 KB · Visningar: 111
Last edited:
Axxess... Du får kmmentera bilderna. Jag kan ju inget om grejerna... Vad är det jag har sett?

Nordgren körde så hårt med mig, så efter alla nattpass stinter somnade jag i Brno grytan o missade SS 600 rejset. Men Harms var grymt bra med i alla fall.
Mäktigt att köra 300 mil för att sova i en slänt :yoparty

Jojjemen. Passet var med denna gång, men utan kort o pengar. Nordgren fyllde bilen med kolvar o skrot mellan varven. Jag lyckades bomma mig in i pitlane också o plåtade lite. Nordgen surrade runt o snackade med varenda kotte med sitt franska depåpass.

Fick ni oxå grön dricka av henne?

Jag förstår ingenting. Vad gjorde ni egentligen där? Nordgren på fyrtaktsracing..?:confused:

Det var en Frasseman som numera körde SS 600 som hade prylar som Nordgren skulle hämta. Så det blev så. Jag bara åkte med, luspank o kroniskt trött.

Mäktigt att köra 300 mil för att sova i en slänt :yoparty

Niklas gjorde samma sak när vi åkte för att kolla GP i Brno. Somnade i slänten och vaknade inte ens när MotoGP började sitt första träningspass. :confused:
På samma sätt som du tycker att det ska synas att man har råd att äta gräddsås, så tycker han att det ska synas att man har råd att sova bort upplevelsen... ;)

Jag hade ju öronproppar på mig! ...och fredagens träning är ändå inget att se, eller? ;)

Niklas gjorde samma sak när vi åkte för att kolla GP i Brno. Somnade i slänten och vaknade inte ens när MotoGP började sitt första träningspass. :confused:
På samma sätt som du tycker att det ska synas att man har råd att äta gräddsås, så tycker han att det ska synas att man har råd att sova bort upplevelsen... ;)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...