Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men varför? Det är ju helt fel hoj för ändamålet![]()
Har alltid drömt om att resa på motorcykel men har inte haft ekonomin eller några som vill åka med på resan! Inga som är envisa och som alltid har humöret på topp!Men men det kommer hoppas jag , kanske lär känna någon av er galningar som vågar sig på det! Hade också valt en sporthoj i mitt resande!
Har alltid drömt om att resa på motorcykel men har inte haft ekonomin eller några som vill åka med på resan! Inga som är envisa och som alltid har humöret på topp!Men men det kommer hoppas jag , kanske lär känna någon av er galningar som vågar sig på det! Hade också valt en sporthoj i mitt resande!
Men du det är ju precis så jag tänker också! Jag tänker åka till Thailand landvägen genom ryssland och alla dom där andra konstiga länderna man inte kan uttala. En KTM Superduke 990 tänkte jag användaMin drömhoj!
jag hade gärna åkt på lååång resa med min pendelmoppe (R1:an) ska göra nån slags låång resa med den nästa sommar![]()
Jag är alltid öppen för förslag![]()
Jag är lite inne på Nepal eller Sydamerika............
Nepal är ju lite enklare eftersom man faktiskt kan KÖRA dit.
Nepal är jäkligt fin natur, vet dock inte hur vägarna är för en mc där!
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |