grandmaster
Radical Riders
o Skåne regerar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Miss BrInK skrev:MES, Skåne e bäst!!![]()
vägarDet trodde jag var Strängnäs... Har min polare ljugit för mig menar du?Lartes skrev:Dessutom kallas Stockholm "Värdsmetropolen"![]()
gulsvartkawwa skrev:Det trodde jag var Strängnäs... Har min polare ljugit för mig menar du?
Lartes skrev:Ja tyvär måste jag säga att det har han![]()
![]()
Masonit skrev:Tycker det mest bor fjollor övanför Skåne.
\Masonit
HAhahahaRymding skrev:Har hört talas om nån förening som kallar sig "Spettet" eller nåt sånt. Medlemmarna består både av Svenskar och reservdanskar och de träffas årligen vid gränsen mellan Sverige och Skåne med varsitt spett och försöker spetta isär länderna.![]()
"Reservdanskar"?! hahaha, den var ny för mig

Det är en helt modern karta som bortser från gammalmodiga (obsoleta) geografibegrepp och istället visar vilket värde respektive landsände har. Det är ett mycket modernare och bättre sätt att konstruera kartor på.SkorvKalle skrev:ahahahahaha, fan va skön... hade dom verkligen så dåligt uppfattning av sverige på den tiden![]()
Bingo skrev:Det är en helt modern karta som bortser från gammalmodiga (obsoleta) geografibegrepp och istället visar vilket värde respektive landsände har. Det är ett mycket modernare och bättre sätt att konstruera kartor på.
Om kartor alltid hade ritats på detta sätt så hade alla redan begripit det som intelligensaristokratin redan förstår, dvs att det mest är skit med norra Sverige (alltså norr om Skåne). Och att det finns föga anledning att bry sig om tassemarkerna.
//O.Partisk

Miss BrInK skrev:Jaja, ta d nu lugnt din lilla Tokholmare, spar på krafterna...
![]()

|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |