Jorden är platt

Å när börjar ni bygga muren som hindrar oss vanliga dödliga tillträde till ert fantastiska rike??

PS. Är halvskåning. Får man creds för det?? Kanske värt ett inresevisum när muren är klar?

tillhör skåne sverige ens??? :hej

Är skåne inte danskt, ni pratar lika otydligt juh... :D

Rymding skrev:
Har hört talas om nån förening som kallar sig "Spettet" eller nåt sånt. Medlemmarna består både av Svenskar och reservdanskar och de träffas årligen vid gränsen mellan Sverige och Skåne med varsitt spett och försöker spetta isär länderna. :)

:bow :bow

Klockren... :tummenupp

A va fan... Kolla avatarerna. Vilka ser bäst ut, de skånska eller de övriga?

Det blir en glädjens dag för oss och en sorgens dag för er när vi utropar Republiken Skåne.

ttrtobbe skrev:
tillhör skåne sverige ens??? :hej

Är skåne inte danskt, ni pratar lika otydligt juh... :D
Missförstå mig inte nu, jag älskar mitt svergie(läs skåne(och tylösnad))! men vad har svergie som ddanskarna inte har bättre? :p

FRITT SKÅNE! FRITT SKÅNE!!!!! :bow

Ni har ju inte begripit nåt, det är ju Dalarna som är bäst!
Dessutom pratar vi väldigt fint... :rolleyes:

Miss BrInK skrev:
E det bara jag som försvarar skåne!! :confused:

Dålig stil.... :(

najjdo, måste jubba litta osså, jag tycker att Skåne är det som är mest svenskt i hela detta s.k landet "Sverige" Att skåne ska bli danskt är det dummaste jag någonsin hört, Skåne är bäst i hela världen ju.. Skåne har allt som er tokholmare har och MYCKET mer... (iofs har vi inte den fula dialekten och en snyltande kung, o de e jag bara glad för :))

Gör Skåne till ett eget land, kalla det för Sverige sen kan Finland o Norge dela på resterna.. ni snackar ungefär likadant som dom... väldigt gulligt :D

Ska ingen försvara lapparna o Kiruna, för dom snackar ju bAh bEzT *fnizz* tYp *ler*

PuZz o KjaM på er fula Tokholmare :crash

ConfuseD skrev:
Ett fritt skåne skulle va underbart, varken sverige eller danmark vill ju ha er. :crash :crash
Så både svergie och danmark offrade tusentals soldater i flera år av krigandde för att dom var uttråkade eller? :p

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back