Jofama erbjudande

Neutral skrev:
2604047 Det vann nyss MC-folkets test över Dainese, Alpinestars, Knox m fl.

Kan någon som fått erbjudandet kort sammanfatta vad som ingår och till vilket pris? :)

Står inga priser, står att ifall man vill veta mer om erbjudandet skall man skicka ett email.

flugan skrev:
2604072 Står inga priser, står att ifall man vill veta mer om erbjudandet skall man skicka ett email.

Inte bara att det inte står några priser,dom hänvisar till hemsidan men där står det inte mycket..

För att få veta något om erbjudandet verkar man få maila en intresseanmälan.Ska göra det men tycker det är lite dåligt att skicka ut ett "erbjudande" som man inte ens får veta vad det är eller hur mycket det kostar utan att först skicka in en intresseanmälan.

P@trik skrev:
2604083 Inte bara att det inte står några priser,dom hänvisar till hemsidan men där står det inte mycket..

För att få veta något om erbjudandet verkar man få maila en intresseanmälan.Ska göra det men tycker det är lite dåligt att skicka ut ett "erbjudande" som man inte ens får veta vad det är eller hur mycket det kostar utan att först skicka in en intresseanmälan.

Kanske är selektivt erbjudande, 'mediabetäkt' RR får bättre pris ;)

Har för mig att det blev runt 40% rabatt mot butikspris för förra årets erbjudande. Antar att det är ngt liknande i år.
Så för dom pengarna så kommer man inte hitta ngt bättre, förutsatt att man inte är sponsrad då.

Depåbitchen skrev:
2604215 Har för mig att det blev runt 40% rabatt mot butikspris för förra årets erbjudande. Antar att det är ngt liknande i år.
Så för dom pengarna så kommer man inte hitta ngt bättre, förutsatt att man inte är sponsrad då.

40% låter ju hur bra som helst :tummenupp

Kan inte svara för de produkter som ingår i årets paket men vilken kundservice jag fått från jofama när jag handlade förra året. Det var lite strul med leverans av mitt paket med det kompenserades med råge av det bemötande jag fick som plåster på såren. Prismässigt var förra årets paket mycket bra för min del så jag antar att det är det även i år.

köp köp köp !!!! (..om du behöver prylarna vill säga)

Köpte paketet förra året med Halvarsson ställ och ryggskyddet och blev positivt överraskad!
Stället jag fick levererat hade lite för långa ben för mig men det var bara ett samtal till Marie som det hänvisas till i brevet så löste sig det hela. Skickade tillbaka stället, ändringar utfördes och tillbaka igen på en vecka cirka. Inget krångel eller ifrågasättande.
Halvarsson stället är väldigt vurptåligt också, i det avseendet nog det bästa jag haft :)

Last edited:
Neutral skrev:
2604047 Det vann nyss MC-folkets test över Dainese, Alpinestars, Knox m fl.

Den vann över alla ryggskudd i Bike:s supertest för nått år sen, den funkar riktigt bra faktist, den enda jofama produkten jag är nöjd med, gummiplattan absorberar stöten o fördelar den så att inte all energi kommer på samma ställe, det är större risk för ryggskador om stöten kommer på en punkt som det gör med en plastplatta.

Mvh Lukas

Jag tyckte det verkade helt ok, snyggt skinnställ och ryggskyddet har ju blivit bäst i test i år. Vet en tjej som köpte ryggskyddet och var mycket nöjd.
Jag mailade iallafall och anmälde mitt intresse för vidare information.

Jag använder Jofamas produkter i RR-Fabriken. Det kan bli ganska många arselkanor när man är ny och gör lite misstag. Kanske inte i så våldsamt höga farter då, men kvaliten får högsta betyg. Sedan 2002 tror jag det varit ett ställ som passerade gränsen för vad som gick att reparera.

Ryggskydden är absolut första klass, om man kollar på lite tester som gjorts dom senaste åren. Och handskarna...skitbra!

Men ta inte bara mitt ord för det. Ställ frågan till juniorerna. Jag skojar inte när jag säger att det finns dom som vart omkull 20-30 gånger på en säsong. I samma ställ.

Jag har bara testat deras handskar och måste säga att jag gillar de skarpt. Fint material och bra passform vilket ger fingertoppskänsla. :klappar

Tydligen har det varit lite väntetider på skinnställ & handskar.
Jag beställde bara ryggskydd och handskar och skulle få det levererat 'inom nästa vecka'.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...