Mighty Leif
Real men play with pucks....NOT BALLS!
Halloj! Är inne på sista veckorna innan studenten
och har börjat fundera på vad jag ska jobba med. Har varit inne på att bli bilmekaniker som jag sommarjobbat och praktiserat som endel. Men det är så jäkla dåligt betalt. Så jag kom på att man kanske skulle bli lastbilsmekaniker. Bättre betalt och ,vad jag fått höra, stor brist på det.
Så jag snackade lite med min fordonslärare, och på han lät det som det var rena slavarbetet. Tungt, skitigt och en massa griniga gubbar. Tungt och skitigt är det ju, men jag gissar att det är lite milare än vad han beskrev det som...
Anyway, sen pratade jag med en kompis som hade praktiserat på lastbilssidan och på han verkade det som det inte alls var så farligt.
Så ni som är lastbilsmekaniker, är det rena helvetet?
Är absulot inte rädd för att skita ner mig, ju mer destu bättre.

Så jag snackade lite med min fordonslärare, och på han lät det som det var rena slavarbetet. Tungt, skitigt och en massa griniga gubbar. Tungt och skitigt är det ju, men jag gissar att det är lite milare än vad han beskrev det som...
Anyway, sen pratade jag med en kompis som hade praktiserat på lastbilssidan och på han verkade det som det inte alls var så farligt.
Så ni som är lastbilsmekaniker, är det rena helvetet?
Är absulot inte rädd för att skita ner mig, ju mer destu bättre.