jobba natt...

hållundan skrev:
Ja ja för fan. Har kört ca 100 mil i år redan... Hmm, varthän ligger det hotellet???

Jag gillar BG bättre än france iaf med att "första" liften ligger i byn.

MEN JAG HATAR ALLA JÄVLA BACKAR.... Fan det var inte en gång man spydde påväg upp från hotell Eden när man skulle upp till centrum för att ta kabinen... Jösses...

:)

Haha, ja Eden är grymmt att sitta o lyssna på sjysst rockmusik o dricka öl.
Hotell Krone ligger uppe vid Spar nästan mitt emot Stubnerkogel liften ( det är den liften som går ner mitt i stan)

Shit har du redan kört 100 mil !!!! Måste bara fixa ett jobb snabbt som tusan när jag kommer hem så att jag kan ställa på hojen igen, sedan hänger jag med o gör stan osäker. Är mäktigt hoj sugen nu.
hihi även om offpisten här är gudomligt bra för tillfället.
huhhhh 45 min kvar på mitt pass
 
Jaha, då var man hemma efter 12 timmars spåntorkning.
Skönt att se att det finns fler som får hjälpa till med att dra runt det här landet nattetid :D
Synd bara att man inte har uppkoppling på jobbet, tiden skulle nog gå snabbare då...
 
Lurch skrev:
Öh! Känner du Linda från Ramundberget?

PS. När ni har jobbat så har jag hånglat, druckit öl och sovit! :gnissla

Jasså!! :tungan Nu går det bra att säga vem damen är! :tuttar

Det har alltså blivit kallt i helvete och finland har vunnit Euro-vision. :7peta

(hoppas du förstår min ironi)
 
hållundan skrev:
Linda, efternamn???

Känner en Linda som läser till Utvecklingsingenjör. Eller hon gjorde. Har numera slutat...

Det är alltså på Högskolan i Halmstad...

Hånglat, öl å sovit är gay.

:)

Linda Norberg. Inte så stor tjej med inte så rakt hår...
 
vtwin skrev:
Jasså!! :tungan Nu går det bra att säga vem damen är! :tuttar

Det har alltså blivit kallt i helvete och finland har vunnit Euro-vision. :7peta

(hoppas du förstår min ironi)

Ha Ha!!! Inte samma tjej ju... :tuttar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top