jobba natt...

Sadam skrev:
He he de här blir ju som natt tråden mavve hade. Swedie får ta borten när han vaknar he he :fyllisar

Edit nu när filmen på 4:an är slut så kan ingen hjälpa mej med bild på Dragan joksovic

Vem e Dragan Joxosåvitch?
 
kom igen nu, betygsätt denna tråd.. själv röstade jag på utmärkt!
 
foppa skrev:
kom igen nu, betygsätt denna tråd.. själv röstade jag på utmärkt!
Hahahah, ja den är ju rätt bra...

Lite dörrmatta är det ju... Men vaffan. Roligare än att jobba... Kan ju dock använda chatten... Fast den funkar inte på min dator här på jobbet. Så det får bli :spammer istället =)

/H
 
hållundan skrev:
Ahaa, på parkeringen nån gång i tiden? Varför bild på han? Ny avatar?

:fyllisar
japp han -98 var de fast inte på nån parkering. Jo presic men inte här utan på en annat forum
 
hållundan skrev:
fan, trodde jag var ensam. Tänkte skapa en liknande tråd... men men..

Vad jobbar du med? Själv sitter jag på SKF å spanar på ett gäng maskiner som funkar bra... Alltså inte ett piss att göra... Jobbat från 18:48, ska jobba till 06:00... Ball.
Det finns alltid dom som har det värre..... :brinnerup
 

Bifogat

  • armpit.jpg
    armpit.jpg
    26.9 KB · Visningar: 44
haha! vissa har det jobbigt,
själv sitter man och just kommit hem från party,

massa finsa flickor på 15-17, suttit i en bastu hela kvällen och varit social.
drukit sprit och varit glad,

nu börjar samvetet komma ikapp.
ska upp kl. 05,45 imorrn (idag)

det e typ lite mer än en timme kvar,,

wii.. säkert mycket pigg imorron!!
 
Jonne_boy skrev:
haha! vissa har det jobbigt,
själv sitter man och just kommit hem från party,

massa finsa flickor på 15-17, suttit i en bastu hela kvällen och varit social.
drukit sprit och varit glad,

nu börjar samvetet komma ikapp.
ska upp kl. 05,45 imorrn (idag)

det e typ lite mer än en timme kvar,,

wii.. säkert mycket pigg imorron!!
Varför upp så tidigt??
Basta var det länge sen man gjorde....Hmm....
Får dra ihop grabbarna och en massa öl och dra iväg....
Hoppas iaf du hade trevligt...... :)
 
Nä, man har ju sina ställen ( :tuttar ) som får en extra "titt" på nätterna!! :D

foppa skrev:
jag är syrra... ingen som kollar om jag är ensam..
 
jobbar åxå alltid natt. Fast nu har jag helg. Somnade kl 22 igår och vaknade KL 04.30.

Helgerna e knepiga när man e nattjobbare.
Vi jobbar Söndag kl 22 - kl 06.40
Måndag -Torsdag 23.40 - 06.40
 
pudersnö och hotellnäter

Heeeey , jobba natt kan suga ganska hårt. Själv sitter jag på ett hotell i Bad Gastein Österrike ieceptionen o jobbar natt. Sesongen börjar ta slut nu= nästan inga gäster på hotellet. Har haft 2 ryska girls som har checkat in sent.
Kort titt på vädret - mmm det ska bli sol imorgon efter att det har snöat i 3 dagar nu. det har varit pekt puder åkning hittills, 1,5 m snö på berget.
 
japp då var man klar efter att ha jobbat natt i 15,5 timmar idag.
Jag fick dubbel övertid för det. Det är bra att ha när det snart är dax att betala försäkringen på hojen!
 
OverTheTop skrev:
Heeeey , jobba natt kan suga ganska hårt. Själv sitter jag på ett hotell i Bad Gastein Österrike ieceptionen o jobbar natt. Sesongen börjar ta slut nu= nästan inga gäster på hotellet. Har haft 2 ryska girls som har checkat in sent.
Kort titt på vädret - mmm det ska bli sol imorgon efter att det har snöat i 3 dagar nu. det har varit pekt puder åkning hittills, 1,5 m snö på berget.
GRIS!!!

Vilket hotell är det??? Jag var i Badgastein förra säsongen. Det var übergött...

:banana
 
Har du kör än?

Det är Euro Youth Hotel & Krone eller också Hotel Krone om de flesta säger.
Bad Gastein är ganska sjysst place, lagom billigt också om man jämför med Frankrike.
Mmm jag jobbar i en timme till.
Ska stanna kvar här i BG tills den 12 sedan bär det av hemmåt. så den 14:e
är jag hemma i Göteborg för att klappa min lilla traja som står o glänser i garaget. Har ni varit ute o kört än eller?
 
Ja ja för fan. Har kört ca 100 mil i år redan... Hmm, varthän ligger det hotellet???

Jag gillar BG bättre än france iaf med att "första" liften ligger i byn.

MEN JAG HATAR ALLA JÄVLA BACKAR.... Fan det var inte en gång man spydde påväg upp från hotell Eden när man skulle upp till centrum för att ta kabinen... Jösses...

:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top