Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
d1ce skrev:Skutskär... då låter det som om du sitter på bruket å pressar papper om nätterna? Fyfan vad det stinker om de där bruken... :/
//@

Sadam skrev:Japp de luktar ibland fast förde mesta så är vinden oftast ut mot havet men när den inte är de så luktar de f a n![]()
d1ce skrev:Åker igenom skutskär när man ska till fjälls, när man närmar sig skutskär slås fläktar av och klädnypor i snoken, det är ingen god cologne de där skorstenarna flåsar ur sig.
//@
Sadam skrev:Till fjälls? varför ta denna väg å inte E4?
Det är onsdag för fan Larsson! Man måste beställad1ce skrev:Fan, det är ju repmånad på 4:an!!nu är natten gjord...
//@
hållundan skrev:fan, trodde jag var ensam. Tänkte skapa en liknande tråd... men men..
Vad jobbar du med? Själv sitter jag på SKF å spanar på ett gäng maskiner som funkar bra... Alltså inte ett piss att göra... Jobbat från 18:48, ska jobba till 06:00... Ball.
Nisse Järnet skrev:Det är onsdag för fan Larsson! Man måste beställa![]()
d1ce skrev:Fan gubbar, är det någon som snott min strumpa?


Fixx skrev:Jobbar oxå alltid natt.. 19-06..
Har inte tillgång till internet när jag jobbar.
Kör som Rond/ryck väktare. även natt på aresten i malmö ibland
hehe.. Det räcker.Ulvheden skrev:va... kör ni 11h.... vi kör 13h......![]()
Får väl trösta sig med att man är på ett sjukhus med massa syrror!!!![]()
Fixx skrev:hehe.. Det räcker.
Du har haft det varmt och skönt iallafall nu i vinter..
Men jag ska inte klaga. Springer oxå runt på massa vårdhem för psyk & narkomaner
Ulvheden skrev:Ja, det är härliga typer som man får dras med!![]()
Nä, nu är lunchen över.... suck! Dax att gå ut & kolla så inte syrrorna känner sig ensamma!!![]()
Fixx skrev:hehe.. Det räcker.
Du har haft det varmt och skönt iallafall nu i vinter..
Men jag ska inte klaga. Springer oxå runt på massa vårdhem för psyk & narkomaner
Tänkte på det. har ni hund inne på sjukhuset i malmö
Hörde att dom har det i göteborg och stockholm

d1ce skrev:Men vafan, det är lugnt, jag glider vidare och tar studierna på minsta möjliga allvar.
//@
edit: eller en Mille RSV-R kanske vore gött?

Linda, efternamn???Lurch skrev:Öh! Känner du Linda från Ramundberget?
PS. När ni har jobbat så har jag hånglat, druckit öl och sovit!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |