Jobb!

Lol, folk skriver först det Inte finns några jobb...
Sen skriver dom att dom inte vill ta några jobb med "dålig lön".
Sen skriver dom att dom inte vill ha jobb som man måste flytta till annan stad för.

Klart som fan ni inte kommer få nå jobb om kriterierna är Hög lön, trivas bra samt 5 min gång avstånd.

Finns MASSVIS me jobb om man bara vill.

Vem har skrivit det? Jag har inte kunnat se det i tråden iallafall. Men det är som i alla andra trådar, det spårar ut och folk börjar se i syne :yoparty

Två dagar?

Testa mina ökande sju månader. :huvet

Jag instämmer till fullo att det finns jobb.
Det svåra ligger i att få sin röst hörd när de får in 100 ansökningar om dagen.
Det finns alltid nån som är "bättre" än en själv.

Last edited:
Pengar kanske inte ger lycka men det gäller bara när man går plus. När man går från minus till plus så ger pengar fantastisk lycka.

Jobbet är iaf grejat nu. På måndag ska jag börja koppla mjölkrobotar. Robotar som mjölkar kossor. Dessutom får jag bättre lön än jag hade tidigare. Jag är lycklig ikväll.

Arbetsförmedlingen är BULL SHIT. Bara lägga ner. Bättre å gå själv till ett företag och presentera sig. En bild ger ju mer än tusen ord. Finns så många som skryter i sina ansökningar som dom skickar utan att dom knappt är hälften utav det dom skriver. Så bästa rådet är att besöka företaget som sagt.
Pengar är till viss del lycka. Har du det dåligt ställt å lever på gränsen hela tiden mår du sämre än att du har det bra ställt och klarar lägga undan en hel del. Men det får som sagt inte gå överstyr. Finns en balans som e viktig å prioritera. Fått många erbjudande redan på att tjäna stor kosing, men sambon hemma går före allt sånt.

Back