Biltmore
Blood Group: Red
Starstriker skrev:Jag känner EXAKT lika dant. Min kompetens är väldigt bred, men inte så djup. Förutom inom det jag pluggat då (materialteknik) men det vill jag verkligen inte hålla på med.
OK, varför läste du det då?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Starstriker skrev:Jag känner EXAKT lika dant. Min kompetens är väldigt bred, men inte så djup. Förutom inom det jag pluggat då (materialteknik) men det vill jag verkligen inte hålla på med.

OM jag gör det så blir det jag som diskuterar villkoren. Kankse ska passa på att höja lönen också när jag ändå håller på.Starstriker skrev:Ahupp. Blev arg och besviken som sagt. Kontaktade facket och fick rätt på alla punkte. De har hotat min fd arbetsgivare med skadestånd åt höger och vänster. Arbetsgivaren blev så rädd att han fick hicka så vi träffades i em han var sååå tillmötesgående. Fick tom erbjudande om att komma tillbakaOM jag gör det så blir det jag som diskuterar villkoren. Kankse ska passa på att höja lönen också när jag ändå håller på.
Visst vore det under min värdighet att gå tillbaka, men under givna omständigheter så är det nog inte ett så tokigt alternativ ändå. Ska fundera under helgen.
Starstriker skrev:Ahupp. Blev arg och besviken som sagt. Kontaktade facket och fick rätt på alla punkte. De har hotat min fd arbetsgivare med skadestånd åt höger och vänster. Arbetsgivaren blev så rädd att han fick hicka så vi träffades i em han var sååå tillmötesgående. Fick tom erbjudande om att komma tillbakaOM jag gör det så blir det jag som diskuterar villkoren. Kankse ska passa på att höja lönen också när jag ändå håller på.
Visst vore det under min värdighet att gå tillbaka, men under givna omständigheter så är det nog inte ett så tokigt alternativ ändå. Ska fundera under helgen.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |