WASP skrev:Det går utför för jönköping, nu har mc-gängen fått fotfäste där med!!![]()
JSM vs Gården MC![]()
![]()
Gården MC är väl mer supa än köra hoj??

JSM

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
WASP skrev:Det går utför för jönköping, nu har mc-gängen fått fotfäste där med!!![]()
JSM vs Gården MC![]()
![]()
Emmi skrev:Gården MC är väl mer supa än köra hoj??![]()
JSM![]()
Rodentboy skrev:
Street Maniacs kastade in handduken tidigare i somras för att återuppstå ganska nyligen (antar jag)...Gården MC är det andra gänget, men det har väl inte så mycket med MC-åkning att göra egentligen..mest posera och bärsa..o ibland åker vi tom hoj...![]()
OLDEN skrev:Låter som en fin klubb, men jag menar allt går väl att kombinera. Drick först och kör, nej fan det blev galet
. Tvärtom naturligtvis
Kanske skulle försöka få ner galtarna från Falun till en drabbning i dimman. Tror förresten det var du som köpte däck av en av dom, Wei§müller. Såg förresten 2 hojar idag, såg inte riktigt modell eller märke men en röd honda kanske och en blå typ hornet el nåt.
Maverick skrev:Fin fin klubb.. du e välkommen till gården nån gång i framtiden.. då jag fått komma hem från sjukan.. o kan börja festa igen.. gården e nämligen hemma hos mig o carro...![]()
OLDEN skrev:Tack för det, låter i sanning som en bra ide. När du tillfrisknat skall jag ge dig en match i spritdrickandets ädla konst. Det blir det man få syssla med under vinterhalvåret, (förutom studier då)
OLDEN skrev:Tack för det, låter i sanning som en bra ide. När du tillfrisknat skall jag ge dig en match i spritdrickandets ädla konst. Det blir det man få syssla med under vinterhalvåret, (förutom studier då)
Ikon skrev:ska du ge mavve en match??!![]()
du har aldrig festat med han innan förstår jag...fast klart..du kommer ju uppifrån o det ryktas om att dom är rätt jävliga på o dricka![]()
OLDEN skrev:Jo visst stod man där och fick blåsa och greja, han undrade om jag ville sitta i bilen och blåsa.![]()
Men va faan lite nöje får man väl bjuda dom sura bilisterna på tänkte jag och blåste mig grön i synen.![]()
Han började till och med påpeka min körstil, att jag inte skulle förstöra för övriga ( ni då!) mc åkare! Hajade nog inte att jag värmde däcken
Jo det verkar gå att köra med crossar också, i stan allafall
HAHaIkon skrev:ska du ge mavve en match??!![]()
du har aldrig festat med han innan förstår jag...fast klart..du kommer ju uppifrån o det ryktas om att dom är rätt jävliga på o dricka![]()
Ikon skrev:ska du ge mavve en match??!![]()
Wei§müller skrev:De kan ja löööööööv dä!!!![]()
Maverick skrev:mmm vi få väl ta ett par bärs när jag få komma hem.. sen kan jag ju sitta o träna lite om dagarna när jag ändå inte kommer göra så mkt annat.. så man e toppform tills man kan börja röra sig lite mer..
Undra vad som händer om polisen tar en.. när man e dyngfull.. glidandes runt i sin rullstol..![]()
![]()
OLDEN skrev:
Be dom att skjutsa hem dig!
Maverick skrev:De brukar dom göra.. dom vet vart jag bor nu...![]()
![]()
![]()
OLDEN skrev:HaHa då kan jag bara fråga länsman var Gården är, så blir jag lotsad med stor säkerhet![]()
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |